سه‌شنبه 24 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه: شمار قربانیان بر اثر گرسنگی در نوار غزه به 20 شهید افزایش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد: فرودگاه کریات شمونا هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خزانه داری آمریکا در تداوم تحریم ها علیه انصارالله یمن، با طرح ادعاهایی علیه سپاه پاسداران، دو شرکت و مالکان دو کشتی را به بهانه حمایت مالی از انصارالله تحریم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری «رویترز» امروز (چهارشنبه) به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که سه دریانورد کشتی آمریکایی هدف قرار گرفته در باب المندب، ناپدید شده و چهار دریانورد دیگر دچار سوختگی شده اند خبرگزاری «رویترز» امروز (چهارشنبه) به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که سه دریانورد کشتی آمریکایی هدف قرار گرفته در باب المندب، ناپدید شده و چهار دریانورد دیگر دچار سوختگی شده اند رویترز اعلام کرد که خدمه این کشتی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه تشکیلات خودگردان در نشست اتحادیه عرب گفت: زنان و کودکان بیش از 73 درصد از شهیدان نوار غزه را تشکیل می‌دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک زوج جوان فلسطینی امروز (چهارشنبه) در یکی از اردوگاه های آوارگان در منطقه «دیر البلح» در مرکز نوار غزه، مراسم عروسی ساده خود را برگزار کردند.

خبرگزاری ایرنا

آبادان - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر گفت: تاکنون 10 هزار تن مواد غذایی، دارو و زیستی از طرف مردم ایران برای کمک به مردم و آوارگان فلسطینی به نوار غزه ارسال شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «عاموس هرییل» تحلیلگر صهیونیست در مقاله‌ای در روزنامه عبری زبان هاآرتص از طرح آمریکا برای برقراری آتش‌بس میان حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی نوشت. وی بیان کرد که این طرح از سوی «عاموس هوکشتاین» فرستاده رییس جمهور آمریکا در امور انرژی تهیه شده و در صورت دستیابی به توافق آتش‌بس در نوار غزه، از سوی آمریکا مطرح خواهد شد. هرییل افزود: بر اساس پیشنهاد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گردان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین از عملیات جدید علیه مرکز تجمع نظامیان صهیونیست خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری «رویترز» امروز (چهارشنبه) به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که سه دریانورد کشتی آمریکایی هدف قرار گرفته در باب المندب، ناپدید شده و چهار دریانورد دیگر دچار سوختگی شده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری «رویترز» امروز (چهارشنبه) به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که سه دریانورد کشتی آمریکایی هدف قرار گرفته در باب المندب، ناپدید شده و چهار دریانورد دیگر دچار سوختگی شده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از استعفای تعداد زیادی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، یک ژنرال از نیرو‌های ذخیره ارتش این رژیم فاش کرد، ارتش این رژیم متحمل تلفات سنگینی در جنگ غزه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جریان اپوزیسیون اسرائیل امروز (چهارشنبه) در سخنانی ضمن سرزنش نخست‌وزیر به دلیل شکست مقابل مقاومت فلسطین، نسبت به پیامدهای فاجعه‌بار ماندن وی در قدرت هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفر گانتز به واشنگتن چند روز پس از آن صورت گرفت که سومین عضو کابینه زمان جنگ، یوآو گالانت، وزیر دفاع از کابینه خواست پیش نویس قانونی را در باب سربازی حریدی‌ها تصویب کند، قانونی که براساس آن معافیت‌های سربازی این یهودیان تندرو لغو می‌شود. این مساله نگرانی‌هایی را در خصوص فروپاشی ائتلاف حاکم ایجاد کرد. بالاخص آن که ائتلاف نتانیاهو متکی بر دو حزب سیاسی افراطی ارتدوکس است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آژانس رصد تجارت دریایی انگلیس امروز (چهارشنبه) با صدور بیانیه‌ای از وقوع حادثه امنیتی برای یک کشتی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان با ارسال پیام‌های هشدار برای شهرک‌نشینان در شهرک صهیونیستی کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی، گفته است: از این شهر فرار کنید، آن را محو خواهیم کرد!