سه‌شنبه 24 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری آمریکا در سال 2024 دیروز یا همان سه‌شنبه بزرگ برگزار شد و نتایج آن به‌تدریج اعلام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سناتور مستقل آمریکایی از اسرائیل درخواست کرد مرزها را به روی ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه باز کند. او همچنین گفت که نباید دیگر هیچ پولی برای ماشین جنگی نتانیاهو وجود داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه در سخنانی نفوذ حماس به شهرک‌های منطقه «غلاف غزه» را یک شکست اطلاعاتی کامل برای اسرائیل ارزیابی کرد.

خبرگزاری تسنیم

فدراسیون فوتبال ترکیه قرارداد اسپانسرینگ با شرکت مشهور زنجیره‌ای مک‌دونالد آمریکا را فسخ کرد.

وب‌گاه عصر ایران

روز گذشته وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که تعداد شهدای فلسطینی در این باریکه از تاریخ هفت اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به بیش از 30 هزار و 631 تن رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مایکل فخری گزارشگر سازمان ملل در امور غذایی در گفتگو با شبکه خبری الجزیره تاکید کرد که اسرائیل به عمد محموله‌های کمک‌های انسانی در غزه را هدف حملات موشکی خود قرار می‌دهد. اشغالگران اسراییلی نمی‌خواهند هیچ کمک انسانی به افراد نیازمند برسد و جنگ آن‌ها برای گرسنه نگه داشتن ملت غزه کاملاً مشهود است. فخری خواستار اعمال تحریم ضد رژیم صهیونیستی به...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بیانیه جنبش حماس در این باره که صبح امروز (چهارشنبه) صادر شد، آمده است: حماس انعطاف لازم را با هدف دستیابی به توافق برای توقف تجاوزات به نوار غزه نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش حماس با اعلام بازگشت هیئت خود از قاهره، از تمایل این جنبش برای ادامه مذاکرات با میانجیگران با هدف دستیابی به توافق آتش‌بس خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ در مصاحبه‌ای به شکلی صریح اعلام کرد از جنگ جنایتکارانه اسرائیل در نوار غزه حمایت می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور آمریکا تأکید کرد توافق آتش‌بس در غزه در ازای آزادی اسرای اسرائیل اکنون در دستان جنبش حماس است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان عصر سه‌شنبه ساختمانی در شهرکی واقع در شمال اراضی اشغالی را با تسلیحات مناسب هدف قرار داد و تاکید کرد که آن را دقیقا هدف قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع آمریکا در جریان دیدار با عضو کابینه جنگ اسرائیل نسبت به اوضاع انسانی غزه ابراز نگرانی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک نهاد بین المللی وابسته به سازمان ملل از شهادت تدریجی کودکان فلسطینی در نوار غزه در برابر چشمان جهانیان انتقاد کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس روز چهارشنبه اعلام کرد که یک کشتی تجاری به مدت 30 دقیقه از طرفی که خود را نیروی دریایی یمن معرفی کرد، تماس دریافت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب، شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی معاونت برون‌مرزی رسانه ملی به‌صورت فعال در عرصه کنشگری رسانه‌ای حضور دارند.