شنبه 8 اردیبهشت 1403

نوجوانان همدانی 2 نشان نقره و 14 دیپلم افتخار از مسابقه بین المللی نقاشی اوورا کسب کردند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نوجوانان همدانی 2 نشان نقره و 14 دیپلم افتخار از مسابقه بین المللی نقاشی اوورا کسب کردند

همدان - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: 16 عضو کانون استان در بیست و دومین مسابقه بین‌المللی نقاشی اوورا که در کشور پرتغال برگزار شد، با کسب 2 نشان نقره و 14 دیپلم افتخار خوش درخشیدند.

«بهناز ضرابی‌زاده»، روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مسابقه که با موضوع «غروب خورشید» برگزار شد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با 241 اثر از اعضای مراکز خود حضور داشت و از این تعداد، 43 اثر از استان همدان به دبیرخانه مسابقه ارسال شد.

وی افزود: آترین افشاری توانا و مریم عبدی از استان همدان موفق به کسب نشان نقره از این رقابت بین‌اللملی شدند.

به گفته وی، از 241 اثر حاضر در این مسابقه 87 نفر موفق به کسب جایزه شدند که از این تعداد سه نفر دیپلم افتخار نشان طلا، 21 نفر دیپلم افتخار نشان نقره و 63 نفر دیپلم افتخار دریافت کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان تصریح کرد: بیست و دومین مسابقه بین‌المللی نقاشی «اوورا» کشور پرتغال در سال 2021، با تکنیک آزاد و ویژه گروه سنی 6 تا 18 سال برگزار شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با 30 کتابخانه ثابت، 10 کتابخانه سیار، سه کتابخانه پستی و 43 مرکز فرهنگی، هنری دارای بیش از 14 هزار عضو فعال است.

برچسب‌ها

نوجوانان همدانی 2 نشان نقره و 14 دیپلم افتخار از مسابقه بین المللی نقاشی اوورا کسب کردند 2