پنج‌شنبه 19 مهر 1403

نوری: عقل جمعی جامعه ما را به رعایت اخلاق دعوت می‌کند

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
نوری: عقل جمعی جامعه ما را به رعایت اخلاق دعوت می‌کند

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با تأکید برضرورت رعایت اخلاق در مناسبات بین قوا، مسئولین و نمایندگان گفت: عقل جمعی جامعه ما را به خردورزی و رعایت اخلاق دعوت می کند.

غلامرضا نوری قزلجه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مجلس همان قدر که موظف به انجام وظایف نظارتی و تقنینی خود است، ملزم به رعایت اخلاق است. ما باید در چارچوب قوانین و آیین نامه داخلی مجلس نسبت به انجام وظایف تقنینی و نظارتی خود اقدام کنیم.

وی افزود: فضایی که گاهی به سمت فحاشی یا به حاشیه رفتن ها ایجاد می شود با شرایط روز جامعه سازگار نیست. مردم از ما دعوا، درگیری و فحاشی نمی خواهند بلکه کار و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی را می خواهند. اگر ما بخواهیم با طرح برخی از مسائل مجلس را به حاشیه ببریم قوانین و چارچوب ها به هم می ریزند و چیزی حاصل نمی شود که مفید حال جامعه باشد. بلکه نگرانی، اضطراب و حتی بداخلاقی را به جامعه منعکس می کند که این ها با حال و هوای امروز مردم سازگار نیست.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس با تأکید بر ضرورت رعایت اخلاق اسلامی و حرفه ای از سوی روسای قوا، وزرا، نمایندگان و همه مسئولین در مناسبات و برخوردها با یکدیگر خاطرنشان کرد: ما باید کار را با تعامل پیش ببریم. قوانین ما به طور کامل روابط قوا و مسئولین با یکدیگر را تنظیم کرده و اگر در این مسیر قدم برداریم سایش و اصطکاکی به وجود نمی‌آید.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: من خود به عنوان کوچکترین عضو مجلس سعی می‌کنم اخلاق حرفه‌ای و اسلامی را در رفتارهای خود رعایت کنم. ما نماینده مردم هستیم، مردم به ما اعتماد کرده‌اند و رأی داده‌اند و روی ما خصوصا در زمینه رعایت اخلاق در مناسبات اولیه حساب باز کرده‌اند.

نوری در پایان خاطر نشان کرد: شاید عده قلیلی از برخی رفتارهای حاشیه ای خوششان بیاید اما عقل جمعی جامعه همه ما را به خردورزی و رعایت اخلاق در مناسباتمان دعوت می‌کند.

انتهای پیام