سه‌شنبه 17 مهر 1403

نویسندگان مطرح کشور در «عصر روایت دماوند» روایت‌های خود را می‌خوانند

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
نویسندگان مطرح کشور در «عصر روایت دماوند» روایت‌های خود را می‌خوانند

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، خانه شعر و ادبیات به‌مناسبت روز ملی دماوند «عصر روایت دماوند» را با حضور نویسندگان و علاقه‌مندان برگزار می‌کند.

مهدی قزلی نویسنده و مدیر خانه شعر و ادبیات در مورد این برنامه گفت: دماوند فقط یک کوه نیست، دماوند جایگاه هویتی مهمی در ادبیات و فرهنگ و ملیت ایرانی‌ها دارد و شاید به‌همین دلیل است که در شعرها، ترانه‌ها، عکس‌ها و آثار نویسندگان ما ردپایی از دماوند هست.

مهدی قزلی در ادامه افزود: روایت دماوند، تنها روایت صعود نیست، روایت شکست هم هست. بعضی از شرکت‌کنندگان اصلاً پا بر این دامنه و قله نگذاشته‌اند. روایت دماوند، به‌نوعی روایت زندگی است.

این جلسه دومین نشست از سلسله برنامه‌های «عصر روایت»، بعد از برنامه «روایت بابا» است و به گفته مدیر خانه شعر و ادبیات عصر روایت‌ها ادامه خواهد داشت.

در این برنامه که در روز یکشنبه 11 تیرماه 1402 ساعت 17، در خانه شعر و ادبیات برگزار می‌شود، معصومه صفایی‌راد، مکرمه شوشتری، محمدرضا شرفی خبوشان، مهری رحیم‌زاده، سمیه سیدین، غلامرضا طریقی، رضا امیرخانی و فرزانه منصوری (همسر زنده‌یاد نادر ابراهیمی) روایت‌های خود را برای مخاطبان می‌خوانند.

حضور برای علاقه‌مندان آزاد است و این برنامه به‌طور مستقیم از صفحه روبیکای خانه شعر و ادبیات پخش می‌شود.

نشانی خانه شعر و ادبیات: تهران، میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، خروجی کتابخانه ملی، بلوار دکتر حسن حبیبی، بلوار شهدای بانک مرکزی

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید مهدی قزلی خانه شعر و ادبیات روایت دماوند عصر دماوند این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
نویسندگان مطرح کشور در «عصر روایت دماوند» روایت‌های خود را می‌خوانند 2