سه‌شنبه 1 خرداد 1403

نژاد پرستی

نژاد پرستی

وب‌گاه فرارو

نویسنده سابق WWE با ثبت یک شکایت پای این کمپانی را به اتهام نژادپرستی به دادگاه کشید.

وب‌گاه گسترش

حسن فتحی که اخیرا به تماشای نمایش «انسان / اسب - پنجاه / پنجاه» به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی نشسته است، یادداشتی بر این نمایش نوشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر نخستین جشنواره کاریکاتور و پوستر دوستی ایران و برزیل گفت: برزیل در بحث کاریکاتور پیشتاز است و امیدوار هستیم دوستی خوبی میان ایران و برزیل رقم بخورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه از دبیرکل سازمان همکاری اسلامی خواست نسبت به انتصاب فرستاده ویژه سازمان در امور اسلام‌هراسی اقدام کند.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه کشورمان در نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی گفت: تداوم چنین سیاه‌نمایی علیه دیگر ملت‌ها و ادیان، تهدیدی جدی برای صلح و امنیت در سراسر کره خاکی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آقای فضائلی، حکمرانی خوب قبل از آن که به فکر عدم تبعیض نژادی در سیاست خارجی باشد، که در جای خودش حتما باید به آن بیندیشیم و صحیح نیز هست، باید مبتنی بر روابط سالم و امتداد مناسبات داخلی باشد. آیا مناسبات داخلی ما، سیاست خارجی قدرتمندی را بیرون می دهد؟ بگذارید ببینیم وضعیت انتخابات آینده و حق رای مردم چه می شود؟

وب‌گاه خبر آنلاین

مهدی فضائلی در یادداشتی در فارس نوشت: یک جریان سیاسی خاص که دهه اول انقلاب پرچمدار مبارزه با غرب بود در سه دهه اخیر با چرخش 180 درجه‌ای، آنچنان دلباخته ارتباط با غرب شده که سیاست خارجی کشور را بدلیل تعامل با کشورهای آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا، مورد نقد و حتی حمله قرار می دهد!

وب‌گاه مشرق نیوز

یک جریان سیاسی خاص که دهه اول انقلاب پرچمدار مبارزه با غرب بود، آنچنان دلباخته ارتباط با غرب شده که سیاست خارجی کشور را بدلیل تعامل با کشورهای آمریکای لاتین و آفریقا، مورد نقد و حتی حمله قرار می دهد!

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عصر ایران

مقاله «ایرانیان نژاد‌پرست نیستند» بازتاب فراوان داشت و بعد از آن بحث بر سر کلمه «خوزستان» درگرفت. چون این مباحثه نه میان دو شخص بلکه دو طیف فکری است و همچنان حاوی اشارات تازه در نوشته ها و جوابیه هاست این نقد نیز منعکس می‌شود...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجموعه مستند «رویای آمریکایی» با موضوع حقیقت در مورد دولت ایالات متحده و اقدامات جنایتکارانه این کشور در دنیا، از شبکه افق پخش خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس فیفا می‌گوید اگر در هر مسابقه‌ای شاهد شعارهای نژادپرستانه باشیم باید فورا آن دیدار قطع شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید مجتبی ابطحی در برنامه «ساعت به وقت قدس» درباره ارزیابی خود از شرایط فعلی فلسطین گفت: 45 سال بعد از انقلاب اسلامی که گفتمان‌ها تغییر کرد و مسلمانان قادر شدند با درس‌گیری از انقلاب اسلامی خلق قدرت کنند و قدرت را در سطوح سیاسی، فرهنگی، نظامی، اقتصادی و رسانه‌ای شکل دادند، طبیعتا معادلات به هم خورده است. دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دو ماه دیگر، عمر سلطه طالبان بر افغانستان به دو سالگی می‌رسد و مسئولان ما به جای آنکه از فرصت جابجائی قدرت حداکثر استفاده را برای تأمین امنیت در مرزهای شرقی کشورمان کرده و مؤلفه‌های همبستگی دو ملت ایران و افغانستان را تقویت کنند، تمام وقت و نیرو و امکانات کشور را صرف تطهیر یک گروه تروریستی کردند که هر روز مشکل امنیتی جدیدی برای ما به وجود می‌آورد.