شنبه 7 مهر 1403

نگاهی به بردهای تشکیلاتی و فضاسازی دانشگاهی در آغاز سال تحصیلی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
نگاهی به بردهای تشکیلاتی و فضاسازی دانشگاهی در آغاز سال تحصیلی

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با وجود بسترهای مختلف تولید و انتشار محتوا از جمله گسترش استفاده از فضای مجازی، همچنان اما «برد» هر تشکل دانشجویی در داخل دانشگاه تبلوری از نگاه و برآیندی از موضع‌گیری ان تشکل دارد. برد هر تشکل علاوه بر جلوه بصری و آراستن محیط دانشگاه، ارتباط فیزیکی بهتری نیز با مخاطب برقرار می‌کند. ادوار تشکل‌های مختلف دانشجویی همواره از توجه و دغدغه نسبت به...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با وجود بسترهای مختلف تولید و انتشار محتوا از جمله گسترش استفاده از فضای مجازی، همچنان اما «برد» هر تشکل دانشجویی در داخل دانشگاه تبلوری از نگاه و برآیندی از موضع‌گیری ان تشکل دارد.

برد هر تشکل علاوه بر جلوه بصری و آراستن محیط دانشگاه، ارتباط فیزیکی بهتری نیز با مخاطب برقرار می‌کند. ادوار تشکل‌های مختلف دانشجویی همواره از توجه و دغدغه نسبت به محتوای بردها به عنوان یکی از خاطرات کنشگری و فعالیت اجتماعی خود یاد می‌کنند.

در این میان یکی از بردهایی که منظم به موضوعات مختلف می‌پردازد، برد هفتگی بسیج دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران است.

بسیج دانشجویی در این برد با عناوین مختلفی از جمله اینکه «دانشجو نمیتونه آدم بدی باشه!» به اظهارات اخیر در هیئت دولت واکنش نشان داد، با عنوان «46 سال دفاع مقدس» به مناسبت هفته دفاق مقدس به این موضوع اشاره کرد و با عنوان «قطعا سننتصر» به مواضع حزب الله لبنان در دفاع از فلسطین و حوادث اخیر در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی پرداخت.

 یادبود کارگران شریف معدن طبس

مجمع دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان نیز سال تحصیلی را با گرامیداشت یاد شهدای معدن طبس اغاز کرد. با عنوان «ما به عنوان تشکل عدالتخواه؛ خواهان تشکل یابی کارگران هستیم»

نگاهی به بردهای تشکیلاتی و فضاسازی دانشگاهی در آغاز سال تحصیلی 2
نگاهی به بردهای تشکیلاتی و فضاسازی دانشگاهی در آغاز سال تحصیلی 3
نگاهی به بردهای تشکیلاتی و فضاسازی دانشگاهی در آغاز سال تحصیلی 4
نگاهی به بردهای تشکیلاتی و فضاسازی دانشگاهی در آغاز سال تحصیلی 5