شنبه 7 مهر 1403

نیازی به مراجعه حضوری شهروندان زاهدانی جهت ثبت نام نفت سفید نیست

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نیازی به مراجعه حضوری شهروندان زاهدانی جهت ثبت نام نفت سفید نیست

زاهدان - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: به منظور دریافت سهمیه سوخت نیازی به مراجعه حضوری شهروندان زیرپوشش به این ناحیه نفتی نیست و مردم می‌توانند از طریق سایت "نیو تجارت آسان" برای دریافت سهمیه فرآورده‌های نفتی، تغییر در تعداد اعضای خانوار و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

محسن وزارتی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به امکان دسترسی کاربران جهت ویرایش اطلاعات کارت بانکی و کدپستی در سامانه newtejartasan.niopdc.ir نیاز به مراجعه حضوری به نواحی این شرکت نیست و سرپرستان خانوار می توانند با مراجعه به سایت مذکور ثبت نام کنند.

وی گفت: تنها خانوارهای جدید که قبلا کالابرگ نداشتند می‌توانند با رعایت الزامات بهداشتی پیشگیری از کرونا به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان مراجعه و با ارائه مدارک ثبت نام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان افزود: بنرهایی در این زمینه نصب و در آن اعلام شده که مردم با مراجعه به سایت می‌توانند کارهای خود را انجام داده و حتی بروشورهایی جهت راهنمایی به آنان داده می‌شود.

وی بیان کرد: شهروندان از طریق گوشی‌های هوشمند نیز می‌توانند وارد سایت شوند و یا به کافی نت‌های سطح شهر مراجعه و اطلاعات خود را ثبت و بعد از سه تا چهار روز اطلاعات تایید می شود که می‌توانند به فروشندگی‌ها مراجعه و نفت خود را دریافت کنند.

وزارتی ادامه داد: ظرفیت مخازن نفتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان و تمام فروشندگی‌ها تکمیل است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش ایرنا شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، یکی از مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با 62 جایگاه عرضه سوخت، وظیفه تامین سوخت نواحی مرکزی زاهدان، زابل، خاش و سراوان در سیستان و بلوچستان را بر عهده دارد.

*س_برچسب‌ها_س*