دوشنبه 16 مهر 1403

هدف استکبار جهانی، ایجاد ناامنی در منطقه است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
هدف استکبار جهانی، ایجاد ناامنی در منطقه است

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: هدف استکبار جهانی، ایجاد ناامنی و گسترش پدیده شوم مواد مخدر در منطقه است.

حجت الاسلام علی خاتمی، شامگاه یکشنبه در دیدار با سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا، افزود: تجربیات سردار در دوران مرزبانی باعث شده است تا عرصه بر قاچاقچیان تنگ‌تر و میزان کشفیات نیز قابل توجه باشد.

وی به کشفیات قابل توجه ناجا در حوزه قاچاق و همچنین حضور پر رنگ خانواده کارکنان نیروی انتظامی در برنامه های فرهنگی و محافل انس با قرآن کریم، اشاره کرد و اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی برغم همه توطئه های دشمنان، تبدیل به درختی تنومند شده است.

حجت الاسلام خاتمی بر تجربه و قدرت جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد و افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تربیت شده مکتب فقهی و انقلابی امام خمینی (ره) می باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش های سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان در عرصه نظم و امنیت هرچه بهتر و بیشتر، اشاره کرد و اظهار داشت: فرمانده انتظامی زنجان، نیرویی محبوب در بین مردم این استان بوده که باعث افزایش سرمایه اجتماعی پلیس و اعتماد عمومی به ناجا شده است.

نماینده ولی فقیه وامام جمعه زنجان با اشاره به اقدامات فرهنگی و دینی صورت گرفته در مجموعه فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: توجه به وضع فرهنگی خانواده کارکنان و حضور پررنگ آنان در محافل انس با قرآن کریم از جمله ابتکارات صورت گرفته است.

*س_برچسب‌ها_س*