یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

هدف جدید رئال‌مادرید بعد از شکست در انتقال امباپه

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
هدف جدید رئال‌مادرید بعد از شکست در انتقال امباپه

تهران - ایرنا - باشگاه رئال‌مادرید پس از شکست در پروژه جذب «امباپه»، استخدام «رحیم استرلینگ» را با 50 میلیون پوند هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا و به نقل سایت دیلی استار، باشگاه رئال مادرید پس از شکست در جذب امباپه و ماندن این ستاره در پاری‌سن‌ژرمن، به سراغ رحیم استرلینگ مهاجم منچسترسیتی انگلیس رفته و قصد دارد که در تابستان امسال این مهاجم را با قراردادی 50 میلیون پوندی به خدمت بگیرد.

کهکشانی‌ها مدت‌هاست که ستاره انگلیسی باشگاه منچسترسیتی را زیر نظر دارند و به دنبال آوردن او به برنابئو هستند. استرلینگ وارد روزهای پایانی قرارداد خود در اتحاد می‌شود و هیچ نشانه‌ای از پیشنهاد قرارداد جدید به او وجود ندارد.

این وینگر 27 ساله مدتهاست که آرزو دارد بخشی از دوران حرفه ای خود را در اروپا با یکی از بزرگترین باشگاه‌ها سپری کند. رئال پس از از دست دادن ارلینگ هالند و حالا امباپه، که تصمیم گرفته در پاری سن ژرمن بماند، قصد دارد تا با این بازیکن به توافق برسد.

رحیم استرلینگ در این فصل از لیگ برتر انگلیس توانست در 30 بازی 13 گل و 5 پاس گل را در گارنامه خود ثبت کند و نقش پر رنگی در قهرمانی سیتی داشته باشد.

برچسب‌ها