یک‌شنبه 15 مهر 1403

هر آنچه که درباره هتل آتیک پالاس استانبول باید بدانید

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
هر آنچه که درباره هتل آتیک پالاس استانبول باید بدانید

در سفر به استانبول به سبب تنوع و تعدد اقامتگاه‌ها، انتخاب هتل کار دشواری است. باید علایق و شرایط خود را در نظر گرفته و بر اساس آن، هتل دلخواه‌تان را انتخاب کنید. اگر اقامت در هتل‌هایی با سبک و سیاق قدیمی را دوست دارید، هتل آتیک پالاس استانبول بهترین انتخاب برای شماست. این هتل زیبا و جذاب ارزان قیمت است و می‌تواند اقامتی دلپذیر را به شما هدیه کند. در ادامه این مقاله می‌خواهیم توضیحات کاملی درباره این هتل ارائه کنیم. همراه ما باشید.

معرفی هتل آتیک پالاس در شهر زیبای استانبول

شهر استانبول مهد فرهنگ و تمدن کشور ترکیه است و از نظر تاریخی حرف‌ها برای گفتن دارد. چه خوب است که در این شهر ارزشمند از نظر تاریخ و فرهنگ، در یک هتل تاریخی هم اقامت کنید. هتل آتیک پالاس در حقیقت یک ساختمان به سبک و سیاق قدیمی است که از تماشای آن به‌عنوان یک اثر هنری تاریخی نیز لذت خواهید برد. اگر بخواهیم با دقت به جزئیات معماری این هتل نگاه کنیم، آن را مشابه خانه‌های قرن 17 میلادی می‌یابیم. معماری اروپایی این خانه در کنار آثاری از معماری اسلامی در شهر زیبای استانبول، نمای فوق‌العاده‌ای را پدید می‌آورد.

البته باید بدانید که این بنا متعلق به سال 1906 بوده و در آن زمان بهره‌برداری شده است. پس از گذشت بیش از یک قرن، در سال 2010 مرمت و بازسازی این بنا انجام شد تا به محیطی مناسب برای اقامت مسافران تبدیل شود. این ساختمان زیبا این روزها یکی از بهترین هتل های استانبول محسوب می‌شود.

هتل آتیک پالاس، یک اقامتگاه 3 ستاره است. به همین خاطر می‌توان آن را یکی از هتل‌های ارزان استانبول دانست که با کمترین هزینه می‌توانید آن را رزرو کنید. در مقایسه با هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره لوکسی که طیف وسیعی از امکانات را در اختیارتان قرار می‌دهند، هتل‌های سه ستاره کمی ساده‌تر و به دور از تجمل هستند.

به همان نسبت، هزینه کمتری نیز دارند و می‌توانند هزینه تمام شده سفرتان را کاهش دهند. هتل آتیک پالاس استانبول یکی از همین هتل‌های سه ستاره است؛ اما امکانات قابل توجهی را به شما ارائه می‌کند تا هیچ کم و کاستی را در مدت زمان اقامت، احساس نکنید.

لوکیشن و دسترسی هتل آتیک پالاس در استانبول چگونه است؟

حتما برای شما هم انتخاب یک هتل با موقعیت مکانی خوب و دسترسی مطلوب حائز اهمیت است. هتل آتیک پالاس در یکی از بهترین مناطق استانبول واقع شده که به راحتی می‌توان به آن دسترسی داشت. نام محله‌ای که این هتل در آن واقع شده، عثمان‌بی است؛ محله‌ای که با مراکز تجاری لوکس خود شناخته می‌شود.

انواع برندهای معتبر جهانی در این محله شعبه دارند و از این رو محله شلوغی به حساب می‌آید. نکته جالب درباره هتل آتیک پالاس این است که در فاصله 100 متری از ایستگاه مترو عثمان‌بی واقع شده و به همین خاطر دسترسی آسان شما به هر نقطه ای شهر فراهم است. از طریق این ایستگاه مترو می‌توانید به هر جایی که می‌خواهید بروید و از مراکز مهم شهر بازدید کنید. فاصله هتل آتیک پالاس استانبول از برخی مراکز مهم شهر را قید کرده‌ایم:

  • میدان تکسیم: 2 کیلومتر

  • کاخ دلماباغچه: 2.1 کیلومتر

  • برج مایدن: 4 کیلومتر

  • برج گالاتا: 3.5 کیلومتر

علاوه‌بر این چند مورد، هتل آتیک پالاس به انبوهی از جاذبه‌های دیدنی دیگر در شهر استانبول نیز دسترسی آسان و راحتی دارد.

بررسی امکانات هتل آتیک پالاس

در هتل آتیک پالاس استانبول به نسبت آن که یک هتل سه ستاره است، امکانات خوبی ارائه می‌شوند. همه اتاق‌های این مجموعه حمام و آشپزخانه دارند و پک‌های بهداشتی حمام‌ها مرتباَ تعویض می‌شوند. جالب است بدانید که همه اتاق‌های این هتل، عایق صدا هستند‌. تهویه مطبوع و اینترنت رایگان از جمله امکاناتی هستند که برای همه اتاق‌ها قرار داده شده‌اند.

اگر دوست دارید تفریحات متنوعی در هتل داشته باشید، می‌توانید از استخر مجموعه و خدمات ماساژ آن استفاده کنید. به‌طورکلی می‌توان گفت که امکانات هتل آتیک پالاس در مقایسه با هزینه‌ای که می‌پردازید، قابل توجه و کافی هستند. به‌راحتی می‌توانید در این هتل، اقامتی دلپذیر و دوست‌داشتنی داشته باشید.

انواع اتاق‌های هتل آتیک پلاس برای اقامتی دلچسب

اگر دوست دارید اقامتی دلچسب و رویایی داشته باشید، باید علاوه بر رزرو هتل استانبول، به انتخاب اتاق نیز توجه کنید. اگر امکانات اتاق با نیازهای شما همسو باشد، از اقامتتان لذت خواهید برد.

انواع امکانات مورد نیاز برای اقامت در اتاق‌ها ارائه می‌شوند. پک‌های نظافت و بهداشت، امکانات رفاهی و سرگرمی و... در اتاق‌های هتل آتیک پالاس در اختیارتان قرار می‌گیرند. برخی از اتاق‌های این هتل زیبا را در ادامه معرفی کرده‌ایم:

  • اتاق استاندارد دبل 3 نفره

  • اتاق استاندارد توئین 3 نفره

  • اتاق فامیلی کانکشن 4 نفره

  • سوئیت 4 نفره

  • اتاق اکونومی دبل

بسته به تعداد نفرات و امکانات مورد نیاز، باید یکی از این اتاق‌ها را انتخاب کرده و از یک مرجع معتبر رزرو کنید.

تنوعی بی‌نظیر از انواع هتل‌ها در سایت فلای تودی

پلتفرم فلای تودی از سال 1395 به حوزه خدمات گردشگری ورود کرده است. از همان سال تا کنون این وبسایت به‌عنوان یکی از برترین‌ها شناخته می‌شود و در حوزه ارائه این خدمات به صورت آنلاین هم پیشتاز است. در حال حاضر امکان خرید بلیط هواپیما استانبول، رزرو هتل استانبول، رزرو تور گردشگری امارات و... از طریق سایت فلای تودی وجود دارد. هر یک از این خدمات با قیمتی استثنایی در اختیارتان قرار می‌گیرند. حتی تخفیف‌های هیجان‌انگیزی هم بر انواع خدمات فلای تودی اعمال می‌شوند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

هر آنچه که درباره هتل آتیک پالاس استانبول باید بدانید 2
هر آنچه که درباره هتل آتیک پالاس استانبول باید بدانید 3
هر آنچه که درباره هتل آتیک پالاس استانبول باید بدانید 4