شنبه 8 اردیبهشت 1403

2 هزار بسته معیشتی در قزوین توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
2 هزار بسته معیشتی در قزوین توزیع شد

قزوین - ایرنا - 2 هزار بسته معیشتی روز شنبه در یازدهمین مرحله از طرح مواسات و همدلی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در صحن امامزاده حسین (ع) توزیع شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در این مراسم، افزود: با شیوع کرونا اداره کل اوقاف استان قزوین برای حمایت از اقشار آسیب پذیر اقدام کرد و 9 مرحله طرح مواسات را در سال 99 و 2 مرحله را در سال جاری اجرا نمود.

حجت الاسلام مصطفی مجیدی گفت: در این مرحله، به صورت متمرکز 2 هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته 450 هزار تومان بین جامعه هدف در کل استان توزیع شد.

این مسوول افزود: از آغاز طرح مواسات و کمک مومنانه از سال 99 تا امروز بالغ بر 13 میلیارد تومان از محل درآمدهای موقوفات هزینه شده است تا بسته های معیشتی به دست نیازمندان واقعی برسد.

مجیدی با اشاره به طرح های اجرا شده در سال جاری، افزود: با اجرای طرح تبریکات مهدوی در ایام نوروز همزمان با ایام شعبانیه 2 هزار و 500 کارت خرید 300 هزار تومانی بین جامعه هدف که از قبل شناسایی شده بودند توزیع شد.

وی افزود: همچنین در طرح ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان 700 بسته معیشتی بین جامعه هدف توسط موقوفات غیرمتصرفی و بقاع متبرکه توزیع شده است.

*س_برچسب‌ها_س*