جمعه 14 اردیبهشت 1403

هشدار اسرائیل به ساکنان این شهر غزه / شهر را تخلیه کنید

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
هشدار اسرائیل به ساکنان این شهر غزه / شهر را تخلیه کنید

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به ساکنان شهر «بیت لاهیا» هشدار داد و از آنها خواست آن را تخلیه کنند و مدعی شد ارتش در «بیت لاهیا» زیرساخت و نیروهای حماس را هدف قرار می‌دهد.

ارتش رژیم صهیونیستی از فلسطینیان ساکن شهر «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه خواست، این شهر را تخلیه کنند. خبرنگار سایت خبری «غزه اکنون» گزارش کرد به دلیل بمباران شدید ارتش رژیم صهیونیستی، موجی از انتقال شهروندان در مناطق «بیت حانون» و «بیت لاهیا» به مراکز آوارگان در شمال غزه مشاهده می‌شود. خبرنگار سایت خبری شهاب هم اعلام کرد توپخانه رژیم صهیونیستی در حال حمله به مناطق مختلف شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه است.

خبر مرتبط 4 پایگاه نظامیان اسرائیل زیر آتش حزب الله لبنان

حزب الله لبنان عصر امروز (سه شنبه) اعلام کرد که چهار پایگاه نظامیان صهیونیست در مناطق اشغالی جنوب این کشور و همچنین شمال سرزمین های اشغالی فلسطین را هدف حمله راکتی و توپخانه ای قرار داده است.

وزارت بهداشت غزه امروز سه شنبه در 200 روزگی حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به غزه، شمار شهدای غزه را حدود 34 هزار 200 شهید و شمار زخمی ها را بیش از 77 هزار تن گزارش کرد. این وزارتخانه با اشاره به ویرانگری‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد تاکنون 32 بیمارستان و 53 مرکز بهداشت از خدمات رسانی خارج شده‌اند و 126 اورژانس نیز آسیب دیده و از کار افتاده‌اند. --> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

هشدار اسرائیل به ساکنان این شهر غزه / شهر را تخلیه کنید 2