شنبه 14 مهر 1403

همستر کاربران خودرا شگفت زده کرد

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
همستر کاربران خودرا شگفت زده کرد

بنیان‌گذار تلگرام، پاول دوروف، بازی محبوب همستر کامبت را سریع‌ترین سرویس دیجیتال در حال رشد در جهان معرفی کرد؛ همستر هم در واکنش به این تعریف و تمجید، سطح جدیدی را به بازی اضافه کرد.

دوروف در کانال تلگرامی خود گفت که عصر جدیدی در حال آغاز است و ما شاهد شکل‌گیری لحظه‌به‌لحظه آن هستیم. او بازی همستر کامبت را پیشرو موج جدیدی از مینی‌اپلیکیشن‌ها می‌داند که فناوری بلاکچین را به زبانی ساده و قابل فهم برای عموم مردم جهان معرفی می‌کنند.

این مینی‌اپلیکیشن‌ها هر کدام می‌توانند تمام بیش از 900 میلیون کاربر تلگرام را با خود همراه کنند، بدون اینکه نیازی باشد تا از پیام‌رسان خارج شوند. بسیاری از آنها، از جمله همستر کامبت و الهام‌بخش آن نات کوین، با شبکه تون تلگرام (TON) ادغام شده‌اند تا با وعده پاداش‌های ارز دیجیتال به شکل توزیع رایگان توکن، بازیکنان را جذب کنند.

همستر کامبت در چند هفته گذشته ادعا می‌کرد که پایگاه کاربری عظیم و به سرعت در حال گسترشی دارد و حالا هم پاول دوروف برای اولین بار این ادعاها را تأیید کرد؛ او گفت که این مینی‌اپلیکیشن در مدت زمان تنها سه ماه به تعداد خیره‌کننده 239 میلیون ثبت‌نام رسیده و به طور متوسط روزانه بین 4 تا 5 میلیون بازیکن جدید جذب می‌کند؛ به تخمین او، هم‌اکنون همستر کامبت سریع‌ترین سرویس دیجیتال در حال رشد روی زمین است.

موفقیت‌های بلاکچین تون؛ دروازه‌ای برای ورود 900 میلیون کاربر تلگرام به دنیای کریپتو

افراد زیادی منتظر راه‌اندازی توکن بازی همستر کامبت هستند و گزارش‌ها هم از قریب الوقوع بودن این اتفاق خبر می‌دهند؛ این بازی در میان انبوهی از بازی‌های رمزارزی در حال ظهور تلگرامی، بزرگترین بازی است و بازی‌های برجسته دیگری با عنوان جایگزین‌های نات کوین، مانند یس‌کوین، تپ‌سواپ، بلوم و پیکسل‌تپ نیز وجود دارند.

سطح جدید در بازی همستر کامبت

پس از تعریف و تمجید بنیان‌گذار تلگرام از همستر کامبت، توسعه‌دهندگان این بازی در کانال تلگرامی خود اعلام کردند که به افتخار دوروف سطح جدیدی را در بازی به راه می‌اندازند. راه‌اندازی این سطح، که The Creator نام دارد، نوعی ادای احترام به نقش دوروف در ترویج وب 3 و به خصوص بازی‌های بلاک‌چینی تلقی می‌شود. بازیکنان همستر کامبت برای ورود به سطح چالش‌برانگیز جدید، باید 18 میلیارد توکن درون‌بازی داشته باشند!

ناگفته نماند که حمایت از سوی دوروف، بدون شک به محبوبیت و اعتبار بازی همستر کامبت در بین کاربران تلگرام خواهد افزود. به نظر شما، سطح جدید بازی تا چه‌اندازه می‌تواند به جذب کاربر بیشتر کمک کند؟

بازی "همستر کامبت" مدعی است که 200 میلیون بازیکن دارد. برنامه ایردراپ این بازی به چهار بخش تقسیم می‌شود:

مذاکره با صرافی‌ها

مذاکره با مارکت میکرها

انجام چند همکاری کلیدی با مجموعه‌های مختلف

تهیه فهرستی برای تسک‌های ایردراپ

از این چهار مرحله، سه مرحله اول پشت سر گذاشته شده و مرحله چهارم، یعنی تهیه لیست تسک‌های شرکت‌داده شدن در ایردراپ همستر کامبت، همچنان باقی مانده است.

همچنین درون بازی گفته می‌شود که ایردراپ همستر کامبت به‌زودی اتفاق خواهد افتاد.

این اطلاعات نشان می‌دهد که توسعه‌دهندگان بازی "همستر کامبت" در حال پیشرفت در برنامه ایردراپ خود هستند و به زودی شاهد اجرای این ایردراپ خواهیم بود.