سه‌شنبه 24 مهر 1403

همه نسل‌های انقلاب شهید سلیمانی را ستایش می‌کنند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
همه نسل‌های انقلاب شهید سلیمانی را ستایش می‌کنند

رضا رویگری گفت: همه جوانان و همه نسل‌های انقلاب شهید سلیمانی را ستایش می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا رویگری بازیگر سینما و تلوزیون و خالق سرود انقلابی "الله الله" در گفتگو باصبح زاگرس گفت: هرچه از سردار سلیمانی بگوییم کم گفته ایم و افسوس که او را از دست دادیم.

این هنرمند افزود: در برهه های حساس همیشه افراد اثر گذار نفش سازنده دارند و اکنون در این برهه کنونی جای سردار سلیمانی خالی است.

رویگری به تفکرات سردار سلیمانی در خصوص آحاد ملت گفت: شهید سلیمانی همه مردم ایران را فرزندان ملت می خواند و می گفت حتی اون دختر کم حجاب هم دختر ماست و فرزند این ملت است.

خالق سرود انقلابی "الله الله" سردار سلیمانی را عزیز مردم خواند و افزود: سردار سلیمانی خدمات زیادی به مردم و نظام انجام داد و مردم چنین افرادی را که اینگونه به آن‌ها خدمت می‌کند را دوست دارند.

رویگری راز محبوبیت سردار سلیمانی خدمات او مردم و نظام بیان کرد و گفت: رفتنش همه ملت ایران را غمگین و ناراحت کرد، وی فردی که بسیار کارآمد بود و با تلاشی وصف ناپذیر برای حفظ ایران از جان خود مایه گذاشت.

رضا رویگری بازیگر و خواننده ایرانی است که فعالیت حرفه‌ای خود را در اواخر دهه 1340 آغاز کرده و در سینما، تلویزیون و تئاتر پرکار بوده‌است. او همچنین خواننده سرود «الله الله» در اوایل انقلاب 1357 است. رویگری برای بازی در بوتیک نامزد دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن سینمای ایران شد.

انتهای پیام /