پنج‌شنبه 12 مهر 1403

هیاتهای استانی مهمترین ستون توسعه فوتبال کشور هستند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
هیاتهای استانی مهمترین ستون توسعه فوتبال کشور هستند

زنجان - ایرنا - رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: فدراسیون فوتبال، هیات استانی را از ستون های اصلی و مهم توسعه این رشته ورزشی دانسته و خود را ملزم و مکلف می داند که با تمان توان و ظرفیت در کنار آنها باشد.

شهاب الدین عزیزی خادم، روز دوشنبه در مجمع انتخابات هیات فوتبال این استان که در سالن اجتماعات مرکز همایش‌های بین المللی مهرانه زنجان برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران، افزود: آنچه که در همکاری، همدلی و تعامل است در نگاه تقابلی نیست و امید می رود با تعامل مناسب فصل نوین و جدیدی را در این رشته ورزش فوتبال استارت بزنیم که قطعا در رشد و توسعه این رشته ورزشی بسیار نقش آفرین خواهد بود.

وی با ابراز امیدواری به اینکه روحیه تعامل، همکاری و برنامه ریزی مدون و مناسب در این فدراسیون به مجموعه هیات های استانی نیز تسری یابد به ورزش فوتبال زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: زنجان از لحاظ امکانات و زیرساخت های ورزشی، خوب و توانمند است و برخورداری از ورزشگاه مناسب، قرار گرفتن در مجاورت استان تهران، داشتن منابع معدنی غنی و سرشار و بخش خصوصی توانمند، می تواند در کنار برنامه ریزی مناسب، این رشته ورزشی را در مسیر رشد و تعالی قرار دهد.

عزیزی خادم، خاطرنشان کرد: فوتبال زنجان با این امکانات و ظرفیت ها، متاسفانه رتبه 28 را در میان هیات های استانی کسب کرده است که به حتم با برنامه ریزی خوب و منسجم از سوی مسوولان هیات می توانست قوی تر از وضع موجود باشد که امید است با تغییر مدیریتی صورت گرفته، با تمام توان به این سو حرکت کند.

رییس فدراسیون، انتخاب "نادر بلباسی" را به عنوان رییس هیات جدید فوتبال زنجان تبریک گفت و افزود: از رییس منتخب انتظار می رود از ظرفیت، تجارب و برنامه های دیگران استفاده کند حتی اگر کاندیدای رقیب باشد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال نیز با بیان اینکه با برگزاری مجمع انتخاباتی که امروز برگزار شد، امید است شاهد تحول جدی در فوتبال زنجان باشیم، گفت: این فدراسیون برای خبرنگاران احترام خاص قایل است و هیچ منعی برای حضور آنان در هیچ رویداد نداشته و ندارد.

حسین شریفی افزود: فدراسیون از حضور خبرنگاران در رویدادهای ورزش فوتبال استقبال می کند چراکه معتقد است رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی، قطع به یقین می توانند در شفافیت اتفاقات پیرامونی ما خیلی سهیم و نقش آفرین باشد.

وی اظهار داشت: فدراسیون هرگونه نقل قول در خصوص منع ورود خبرنگاران به مجمع انتخابات هیات فوتبال زنجان را به شدت تکذیب می کند و این فدراسیون چنین بحثی را مطرح نکرده و اگر توهینی هم به دوستان خبرنگار حاضر در سالن شده به یقین با اهانت کنندگان برخورد قانونی لازم را خواهد کرد.

شریفی با بیان اینکه خود نیز از جنس شما خبرنگاران بوده و هستم و احترام به خبرنگاران برای من و فدراسیون امری مهم است، تصریح کرد: هیچکس در هیج جای فوتبال کشور که در واقع فدراسیون فوتبال متولی آن باشد حق توهین به جامعه خبری را به هیچ عنوان ندارد و این موضوع پیش آمده را نیز پی گیری خواهم کرد.

در مجمع انتخابات هیات فوتبال استان زنجان که روز دوشنبه /10 آبان / با حضور "شهاب الدین عزیزی خادم" رییس فدراسیون این رشته ورزشی برگزار شد، بلباسی با کسب 11 رای از 21 رای ماخوذه به این سمت برگزیده شد.

شهرام اسکندری پور 6 رای، منصور سلطان محمدی 3 رای و منصور حسن کمالی نیز یک رای از مجموع آرای ماخوذه را در این انتخابات به خود اختصاص دادند و در این انتخابات غلامرضا داداشی به عنوان دیگر نامزد ریاست هیات فوتبال زنجان، هیچ رایی نیاورد.

همچنین مجید بیگلی و جواد نوروزی دیگر نامزدهای ریاست این هیات قبل از رای گیری به ترتیب به نفع بلباسی و اسکندری پور انصراف دادند.

*س_برچسب‌ها_س*