یک‌شنبه 8 مهر 1403

وادادگی رژیم آل خلیفه و ذوق زدگی نتانیاهو

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
وادادگی رژیم آل خلیفه و ذوق زدگی نتانیاهو

تهران - ایرنا - وادادگی رژیم حاکم بر بحرین در عادی سازی روابط با صهونیست ها و در ادامه اعزام دو هیات سیاسی و سپس اقتصادی به سرزمین های اشغالی، نتانیاهو را به حدی ذوق زده نمود که اذعان کرد، منافعی که از سازش به دست آورده را باور نمی کند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، نتانیاهو در حساب رسمی توئیتر خود به زبان عبری به یک نشست کاری با زاید بن راشد الزیانی وزیر تجارت، صنعت و جهانگردی بحرین اشاره کرده و نوشته ما چندین توافق مهم بین خودمان امضا کرده‌ایم و چندین توافق دیگر نیز در این چارچوب وجود دارد. اما مهمتر از این، درک آن است که این صلح واقعی بین مردمان ماست.

او مدعی شده، این، صلحی‌است که منافع اقتصادی را به همراه خواهد آورد؛ منافعی که چند ماه پیش حتی تصور نمی‌شد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در توئیت دیگری به زبان فارسی به خیانت امارات به فلسطین اشاره کرده و نوشت: «من برای اعلیحضرت ولیعهد شیخ محمد بن زاید و همه شهروندان امارات متحده عربی، دوستان جدید ما، یک روز ملی شاد آرزو می کنم. ثمرات صلح برای همه مردم ما در دسترس است.»

قرارداد سازش میان امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی شامگاه سه شنبه (25 شهریور 1399) به صورت رسمی در حضور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امضا شد و این دو کشور کوچک عرب حاشیه خلیج فارس رابطه چندین ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست ها آشکار و رسمی کردند. این اقدام موجی از خشم را در میان کشورهای اسلامی به ویژه گروه‌های فلسطینی به دنبال داشت. گروه های مقاومت این اقدامات را خنجری بر پشت آرمان های آزادی خواهانه ملت فلسطین توصیف کرده بودند.

چندی پیش «یوسی کوهن» رییس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی گفته بود که امارات متحده عربی و بحرین به شیوه ای غیرعادی با اسرائیل سازش کردند.

*س_برچسب‌ها_س*
وادادگی رژیم آل خلیفه و ذوق زدگی نتانیاهو 2
وادادگی رژیم آل خلیفه و ذوق زدگی نتانیاهو 3