یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

والیبال ایران توانایی بالایی برای برگزاری مسابقات دارد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
والیبال ایران توانایی بالایی برای برگزاری مسابقات دارد

سرلیبایف گفت: ایران در حوزه برگزاری مسابقات والیبال سالنی و ساحلی در قاره آسیا و جهان بسیار فعال است و توانایی بالایی برای برگزاری مسابقات دارد.

یرمک سرلیبایف ضمن ابراز خرسندی از رابطه نزدیک ایران و قزاقستان اظهار کرد: ایران در حوزه برگزاری مسابقات آسیایی و جهانی در والیبال سالنی و ساحلی بسیار فعال است و ستاد برگزاری خوبی نیز دارد در حالی که برخی کشور‌ها در این زمینه بسیار ضعیف هستند. در مسابقات گذشته‌ای که ایران برگزار کرده، داوران، خط نگه‌داران، سرپرست زمین و... همگی عملکرد خوبی داشتند.

وی خطاب به اعضای کمیته کنترل و کمیته برگزاری مسابقات گفت: همه ما مانند یک خانواده هستیم و کنار هم این مسابقات را برگزار خواهیم کرد. اولین و آخرین روز مسابقات مهم‌ترین روزهاست. فردا ثبت نام تیم‌هاست و آخرین روز هم مراسم اختتامیه برگزار می‌شود. در جلسه ثبت‌نام تمامی مسائل فنی توضیح داده می‌شود و باید به موضوع کووید 19 هم توجه ویژه داشت.

این ناظر که اهل کشور قزاقستان است، افزود: در مسابقاتی که قزاقستان میزبان آن بود با شیوع بیماری کویید 19 چالش داشتیم به عنوان مثال تیم ژاپن 6 مبتلای کووید داشت به همین دلیل باید در این زمینه بسیار دقت کرد.

وی در ادامه با تاکید بر تجربه ایران در برگزاری مسابقات گفت: سال گذشته ایران مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان را بدون یک گزارش کووید برگزار کرد، اما به هر حال بخش پزشکی بسیار مهم است و باید اعضای کمیته پزشکی تعامل خوبی با بیمارستان‌ها برای مبتلایان احتمالی یا مصدومین داشته باشند.

چهاردهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 18 سال آسیا 2022 از 24 تا 31 مردادماه با حضور هشت تیم در سالن فدراسیون والیبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور