شنبه 7 مهر 1403

والیبال ساحلی قهرمانی جهان | شکست قابل قبول ساحلی بازان ایران برابر تیم نخست جهان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
والیبال ساحلی قهرمانی جهان | شکست قابل قبول ساحلی بازان ایران برابر تیم نخست جهان

تیم ملی والیبال ساحلی ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان نتیجه را دو بر یک به برزیل تیم نخست جهان واگذار کرد، اما ملی‌پوشان کشورمان عملکرد قابل قبولی مقابل این تیم داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیزدهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جهان از امروز (جمعه 20 خرداد) با حضور 96 تیم در دو گروه مردان و زنان به میزبانی شهر رم آغاز شد و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران (بهمن سالمی - آرش وکیلی) که در گروه پنجم مرحله مقدماتی با تیم‌های برزیل، لتونی و اتریش هم‌گروه است، در نخستین مسابقه خود به مصاف (آندره - جورج) از برزیل رفت و دو بر یک نتیجه را واگذار کرد.

ملی‌پوشان ساحلی کشورمان در ست نخست این مسابقه 21 بر 19 به پیروزی رسیدند، اما در دو ست بعدی با امتیازهای 21 بر 14 و 15 بر 10 نتیجه را به حریف قدرتمند خود که در آخرین رده‌بندی والیبال ساحلی جهان با چهار هزار و 560 امتیاز در رتبه نخست قرار داشت، واگذار کردند.

رقابت تیم ملی والیبال ساحلی ایران با برزیل برای نخستین بار در رقابت‌های جهانی انجام می‌شود و ساحلی‌بازان ایران عملکرد قابل تحسینی برابر این تیم داشتند و نخستین ست برده ساحلی ایران برابر برزیل را نیز رقم زدند.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران فردا (شنبه 21 خرداد) از ساعت 16 و 30 دقیقه در دومین مسابقه خود به مصاف لتونی (سامولوویس - سمندس) می‌رود که با 3400 امتیاز در رتبه یازدهم رده‌بندی فدراسیون جهانی والیبال قرار دارد.

انتهای پیام /