چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

واکنش آشنا به تحریف پاسخ خود به کیهان / دست بردارید!

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
واکنش آشنا به تحریف پاسخ خود به کیهان / دست بردارید!

آشنا در واکنش به تحریف پاسخ خود به کیهان، در توئیتی نوشت: می دانید که منظور من "اپراتور ضبط مکالمات جلسه رئیس جمهور با نظامیان بوده است نه هیچ اپوراتور دیگری. از این تحریفات خنک و بی ربط دست بردارید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، چندی پیش سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با کیهان مصاحبه ای انجام داد که حاوی روایتی از دیدار در تیر 1396 فرماندهان سپاه و حسن روحانی بود، حسام الدین آشنا در توئیتی به این مصاحبه پاسخ داد و نوشت که " گفتگو میان روسای جمهور و فرماندهان نظامی به صورت فردی یا جمعی مرسوم است؛ اما نقل قول از جلسه ای محرمانه و از شخصی دیگر در فقدان او دور از امانت داری است. قاعدتا جلسات رسمی ضبط شده، اپراتور اشتباه نکرده و چیزی هم پاک نشده است. شما فقط مجازید بگویید که خودتان در آن جلسه چه گفتید!"

حالا و درپی تحریف و خوانش های متفاوت برخی کاربران شبکه های اجتماعی که محتوای توئیت آشنا را به پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی پیوند زده بودند، حسام الدین آشنا مشاور سابق رئیس جمهور در توئیتی نوشت: می دانید که منظور من "اپراتور ضبط مکالمات جلسه رئیس جمهور با نظامیان بوده است نه هیچ اپوراتور دیگری. از این تحریفات خنک و بی ربط دست بردارید.

همچنین بخوانید
واکنش آشنا به تحریف پاسخ خود به کیهان / دست بردارید! 2