دوشنبه 18 تیر 1403

واکنش معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان به تهدیدهای مقامات اسرائیل

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
واکنش معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان به تهدیدهای مقامات اسرائیل

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز به تهدیدهای مقامات اسرائیل علیه این کشور واکنش نشان داد.

شیخ نعیم قاسم در گفت‌وگو با «اسپوتنیک» اظهار داشت: اسرائیل چاره‌ای جز موافقت با شروط حماس ندارد. حماس برخلاف انتظار و خواسته اسرائیل، پس از پایان جنگ نوار غزه نقش مهمی در فلسطین خواهد داشت.

خبر مرتبط نتانیاهو حزب‌الله را تهدید به یک جنگ همه جانبه کرد

نتانیاهو با تهدید حزب الله گفت: ما به دنبال بازگرداندن شهرک نشینان صهیونیست به خانه‌هایشان در مجاورت مرز لبنان هستیم.

وی گفت: امکان گسترش جنگ در کوتاه مدت وجود ندارد و حزب‌الله برای بدترین احتمالات آماده است.

این مقام عالی‌رتبه حزب الله تاکید کرد: رویای جنگ برای تضعیف حزب‌الله بی‌نتیجه است، مقاومت قوی است و در برابر اسرائیل پیروز خواهد شد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در واکنش به تلاش‌های آمریکایی - اروپایی برای آرام کردن جبهه لبنان با هدف نجات رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: پاسخ مقاومت به هیأت‌های آمریکایی و فرانسوی در خصوص بازگشت شهرک‌نشینان به مناطق مرزی یک چیز بود و آن اینکه بدون آتش‌بس در غزه، هیچ بحثی در کار نیست.

در پی تشدید حملات حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی کشورهای غربی از جمله آمریکا و فرانسه اخیراً طرح‌هایی را برای آرام کردن جبهه لبنان با هدف نجات رژیم صهیونیستی مطرح کردند.

طی چند هفته گذشته با شدت گرفتن تنش در مرز لبنان و فلسطین اشغالی و تداوم حملات موشکی و توپخانه‌ای حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی، ترس و نگرانی صهیونیست‌ها از احتمال وقوع جنگی دیگر در کنار ادامه جنگ در نوار غزه، بیشتر شده است؛ به همین دلیل مقامات این رژیم تهدیدهای توخالی خود علیه لبنان و حزب‌الله را تشدید کرده‌اند.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

واکنش معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان به تهدیدهای مقامات اسرائیل 2