جمعه 28 اردیبهشت 1403

وحشت اسرائیل از بیم ایران / نیروی هوایی رژیم صهیونیستی آماده‌باش شد

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
وحشت اسرائیل از بیم ایران / نیروی هوایی رژیم صهیونیستی آماده‌باش شد

رسانه‌های اسرائیل از آماده باش کامل نیروهای هوایی ارتش این رژیم از ترس پاسخ تلافی‌جویانه تهران به حمله به کنسولگری ایران در سوریه خبر دادند.

شبکه کان رژیم صهیونیستی گزارش داد، نیروی هوایی ارتش این رژیم از بیم پاسخ تلافی‌جویانه ایران به حمله به کنسولگری این کشور در سوریه، به حالت آماده باش کامل درآمده است.

خبرگزاری سما فلسطین گزارش داد، در همین رابطه سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، به عنوان بخشی از ارزیابی وضعیت، تصمیم به تقویت و فراخواندن نیروهای ذخیره برای سامانه‌های پدافند هوایی گرفته شد.

از سوی دیگر عاموس یدلین رئیس سابق بخش اطلاعات نظامی رژیم صیهونیستی گفته است که ایران می‌تواند (رژیم) اسرائیل را با موشک‌های کروز، موشک‌های بالستیک یا پهپاد هدف قرار دهد.

خبر مرتبط رهبر انقلاب: نجات صهیونیست‌ها از تله‌ای که به دست خودشان در آن افتاده‌اند وجود ندارد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه امکان نجات صهیونیست‌ها از تله‌ای که به دست خودشان در آن افتاده‌اند وجود ندارد، افزودند: رژیم صهیونیستی روز به روز ضعیف‌تر و به زوال و انهدام نزدیک‌تر خواهد شد

وی با بیان اینکه ایران در کوتاه مدت پاسخ خواهد داد، گفت: من اصلا تعجب نمی‌کنم که اگر ایران ما را از داخل خاک خود بمباران کند.

رسانه‌های دولتی سوریه دوشنبه از حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی از سمت منطقه جولان اشغالی به کنسولگری ایران در مجاورت سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق خبر دادند.

در همین رابطه، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

وحشت اسرائیل از بیم ایران / نیروی هوایی رژیم صهیونیستی آماده‌باش شد 2