یک‌شنبه 8 مهر 1403
وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: کیفیت مسابقات قهرمانی کشور پایین و استعداد کم است، اما با کار شبانه روزی به آینده امیدواریم.

وب‌گاه ورزش سه

بعد از آن روزهای شلوغ علیرضا بیرانوند این روزها فقط یک کار انجام می‌دهد: تمرین در سکوت.

خبرگزاری تسنیم

تیم فوتبال النصر عربستان برای خرید مدافع موردنظر سرمربی پرتغالی‌اش در برزیل باید 15 میلیون دلار هزینه کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

باشگاه اینتر میامی آمریکا مسی را معارفه کرد.

وب‌گاه فرارو

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور در واکنش به نامه سازمان لیگ اعلام کرد: نمی‌توانیم در زمان اعلام شده قراردادهای‌مان را ارائه دهیم!

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور کهگیلویه و بویراحمد را استانی برخوردار از ظرفیت‌های خوب در عرصه‌های کشاورزی و گردشگری توصیف و تصریح کرد: این استان ظرفیت‌های خوبی دارد که تلاش خواهیم کرد در راستای توسعه استان از آن‌ها بهره بگیریم تا هم نیاز‌های مردم کهگیلویه و بویراحمد را تامین کند و هم باعث افزایش امید و اعتماد مردم شود.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی اینتر میامی خاطرنشان کرد که لیونل مسی تازه‌وارد به مدتی برای سازگاری نیاز دارد.

وب‌گاه ورزش سه

تمرینات پیش فصل پرسپولیس با پیراهن‌های تولیدی شرکت جدید دنبال می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

نوجوانان ایتالیا افتخاری که هموطنان‌شان دو سال قبل در رده بزرگسالان کسب کردند را در رده سنی زیر 19 سال تکرار کردند.

خبرگزاری مهر

با وجود تلاش‌های فدراسیون تنیس روی میز برای افزایش سهمیه حضور در بازی‌های آسیایی، کمیته ملی المپیک طی اقدامی سهمیه مصوب ابتدایی این فدراسیون را هم کاهش داد.

وب‌گاه فرارو

حالا که سپاهان سه مهاجم جدید خریده این پرسش مطرح می‌شود که سرنوشت شهریار مغانلو چه می‌شود؟ شاید این‌طور ارزیابی شود که سپاهان برای مدعی‌بودن در سه جبهه نیاز به ترکیبی قوی در همه خطوط دارد، ولی واقعیت این است که بازیکنان تازه به خدمت گرفته، سخت نیمکت‌نشینی را قبول می‌کنند. از طرف دیگر بعید است مواریس بخواهد هم‌زمان در ترکیبش از سه مهاجم استفاده کند. اینجاست که باید به شایعاتی که این...

وب‌گاه مشرق نیوز

باسابقه‌ترین داوران فوتبال ایران گفت: در هر صورت آدم‌های مختلفی بودند که به من تهمت زدند. آنها را به خدا واگذار می‌کنم.

وب‌گاه فرارو

با مرور بخشی از صحبت‌های رضا زارعی حالا دوباره نگرانی‌ها درباره شرایط الناز رکابی برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش بیشتر شده، به‌ویژه اینکه او می‌گوید ممکن است کمیته ملی المپیک که پیش‌تر تضمین داده مشکلی برای این ورزشکار به وجود نمی‌آید، او را از فهرست تیم ملی خط بزند

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برترین و تنها ورزشکار حرفه‌ای اسنوکر ایران با گلایه از توجه نداشتن به مدال‌آوران برخی رشته‌ها گفت: در کشوری مثل چین اهمیت زیادی به ورزش می‌دهند و وقتی آنجا می‌روم، احساس بهتری دارم.

وب‌گاه خبر آنلاین

در باشگاه استقلال قراردادهای عجیبی بسته شده است.

خبرگزاری فارس