دوشنبه 11 تیر 1403
خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده وزن سوم تیم ملی تکواندوی ایران در روز چهارم مسابقات قهرمانی جهان کار خود را از مبارزه با نماینده تایلند آغاز می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال پورتو مورد توجه باشگاه ناپولی قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که پاکو خمس برای تقویت تیم تراکتور، برنامه‌ها و حساسیت زیادی دارد، اما قرارداد همکاری دو دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور به پایان رسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

هواداران پرسپولیس و استقلال پیش از شروع دربی 101 با هم دچار درگیری لفظی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

افراد زیادی هستند که به خوانندگی علاقه دارند و در خلوت برای خود می‌خوانند و خود را محک می‌زنند که اگر کسی این صدا را بشنود شاید آن‌ها را تشویق به پیگیری این حرفه کند. در این میان افراد در حرفه‌های مختلف شانس خود را امتحان کرده و سعی می‌کنند خود را محک بزنند. بازیکنان نیز از این قاعده مستثنی نیستند و برخی از آن‌ها وارد این حرفه شدند. طوری که برخی از آن‌ها فوتبال را رها کرده و به هنر...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد بلیط فروشی الکترونیکی در فصل آینده لیگ برتر فوتبال اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

سرخیو ریکو، دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن شرایط باثباتی دارد و همچنان در کمای مصنوعی به سر می‌برد. پزشکان در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان "ویرخن دل روسیو" سویل او را به دقت زیر نظر دارند.

خبرگزاری ایرنا

کیش - ایرنا - رییس فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیازمند برگزاری رویدادهای ورزشی خلاقانه در کشور هستیم، گفت: «کیش گیمز» نمونه‌ای از رویدادهای خلاقانه ورزشی که باید به عنوان الگو مد نظر قرار گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیراهن بزرگ استقلال به سکوهای ورزشگاه آزادی نصب شده بود و در صندلی‌های بالای این پیراهن به مناسبت فرا رسیدن میلاد امام رضا (ع) نام امام هشتم درج شده بود.

وب‌گاه ورزش سه

نماینده وزن سوم تیم ملی تکواندوی ایران در روز چهارم مسابقات قهرمانی جهان کار خود را از مبارزه با نماینده تایلند آغاز می کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: قهرمانی در بوکس و کسب کمربند جهانی، سرنوشت چهره‌ای است که تا پیش از این به عنوان هنرمند در ایران شناخته می‌شد.