چهارشنبه 18 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

این مطلب رپورتاژ است ظهور رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف، باعث شده است که عموم مردم نسبت به گذشته، ابزارهای بیشتری برای کسب آگاهی از اطلاعات و رخدادهای محیط پیرامون خود، در اختیار داشته باشند. نامزدهای انتخابی در چنین شرایطی باید برای دستیابی به نتیجه دلخواه خود از تبلیغات انتخابات، از روش‌هایی تاثیرگذار استفاده کنند. در مطلب پیش‌رو، به 4 راهکار تبلیغاتی اشاره خواهیم کرد که برای...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وراث سهام عدالت تا سه هفته آینده مهلت دارند سود سهام عدالت متوفی خود را دریافت کنند. وراث سهام عدالت تا سه هفته آینده مهلت دارند سود سهام عدالت متوفی خود را دریافت کنند. به گزارش عرشه آنلاین، ورثه متوفیان که حداکثر تا 10 اسفند فرآیند تقسیم ارث سهام عدالت آنها تمام شده باشد سود سهام عدالت برایشان واریز خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر اقتصاد به اصلاحات در دستورالعمل اوراق گام اشاره کرد و افزود: کل اوراق قابل تنزیل در بازار نیست و برای هر دور انتشار، بخشی از اوراق قابل تنزیل در بازار است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی در جمع اقتصاددان و اساتید اقتصاد دانشگاه‌های کشور در پاسخ به پرسش یکی از اساتید حاضر در این نشست در خصوص اقدامات دولت در زمینه تحریم‌ها، اظهار کرد: حتما برای دولت هم بهینه بود که تحریم ها وموانع موجود رفع شود و این تصور که دولت آقای رئیسی دولتی است که دوست دارد شرایط تحریمی ادامه داشته باشد و یا روی خوشی به مذاکره و مذاکره کنندگان...

وب‌گاه گسترش

یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به پیشتازی دو گروه انبوه سازان و زارعی در بازار سرمایه، بیان کرد: پیشرو بودن این دو صنعت نسبت به سایر گروه‌ها، از جمله صنعت پتروشیمی، می‌تواند به دلیل مداخله کمتر دولت در این صنایع باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه هیچ وقت به استقبال تحریم‌ها نرفتیم، گفت: برای دولت هم بهینه بود که تحریم‌ها و موانع موجود رفع شود و در دولت تلاش می‌کنیم تا مسائل و مشکلات اقتصاد را بهتر رفع کرده و عقلانیت اقتصادی را در داخل بالاتر ببریم تا حداقل کشور را کم هزینه‌تر مدیریت کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد افزایش قیمت نان را تایید کرد. وزیر اقتصاد افزایش قیمت نان را تایید کرد. افزایش قیمت نان از ابتدای امسال به گوش میرسید. افزایش قیمت نان نگرانی مردم را در پی خواهد داشت. احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت و وزیر اقتصاد در پاسخ به پرسشی درباره ادعای افزایش قیمت نان در برخی نانوایی‌ها تصریح کرد: سیاست دولت در این خصوص، این است که سهم هزینه نان در معیشت و سفره خانوار پایین بماند....

وب‌گاه فرارو

وزیر اقتصاد، گفت: هدف مهار تورم کشور در کوتاه‌مدت مستلزم ثبات در بازار ارز است و هر گونه نوسان در بازار ارز این تحقق این هدف را مشکل خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تازه‌ترین گزارش «سازمان شفافیت بین‌الملل» نشان می‌دهد که در سال 2023 «شاخص ادراک فساد» در ایران میان 180 کشور در رتبه 149 قرار دارد که بسیار بد است. کشورهای سومالی، ونزوئلا، سوریه، سودان جنوبی و یمن در قعر این رتبه‌بندی قرار دارند. اندازه شاخص ایران با یک پله کاهش به عدد 24 (بالاترین شاخص 100 است) رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته وزیر اقتصاد، نو‌مشمولان سهام عدالت شناسایی شده‌اند و 4 میلیون و 700 هزار نفر مورد تأیید قرار گرفته‌اند، اما به دلیل مخالفت برخی وزارتخانه‌ها تاکنون اعطای سهام عدالت به نتیجه نرسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در سال‌های گذشته بسیاری از دام‌های مولد راهی کشتارگاه‌ها شدند. دولت سیزدهم خوراک و نهاده‌های دامی مورد نیاز را در اختیار دامداران قرار داد و از طرف دیگر واردات گوشت را در دستور کار داشته است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دبیرخانه هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه آزمون هیئت های تجدیدنظر تامین اجتماعی 27 بهمن برگزار می‌شود، گفت: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال جاری افراد برگزیده را انتخاب و در هیئت های تجدیدنظر از ظرفیت آنان استفاده کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی دولت تاکید کرد: در برخی استان‌ها تقاضای افزایش قیمت داشتند که به شوراهای آرد و نان رفت و مصوب شد اما اگر تخلفی در قیمت و کیفیت ایجاد شود، رسیدگی به آن در حوزه فعالیت وزارت صمت و سازمان تعزیرات است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عبدالمجید اجتهادی معاون وزیر اقتصاد گفت: دولت توجهی به درآمد سازمان اموال تملیکی ندارد اما سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در این چند سال از یک سازمان زیان ده به یک سودده تبدیل شد و حتی بودجه 450 میلیون تومانی برای تامین غذای زندانیان را پرداخت می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: در دو سال در قانون بودجه موضوع عرضه سهام عدالت به جاماندگان آمده بود اما اینکه اجرایی نشده به دلیل این است که برخی وزارت‌خانه‌ها سهام شرکت‌های خود را نداده‌اند ما اصرار داریم که شرکت‌هایی که به این فهرست می‌آیند، شرکت‌های ارزنده باشند امیدواریم مخالفت دو وزارتخانه مخالف را مرتفع کنیم مذاکرات اولیه با وزارت‌خانه‌های ذیربط و حوزه حقوقی دولت انجام شده و امیدواریم...