چهارشنبه 18 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی دولت تاکید کرد: در برخی استان‌ها تقاضای افزایش قیمت داشتند که به شوراهای آرد و نان رفت و مصوب شد اما اگر تخلفی در قیمت و کیفیت ایجاد شود، رسیدگی به آن در حوزه فعالیت وزارت صمت و سازمان تعزیرات است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عبدالمجید اجتهادی معاون وزیر اقتصاد گفت: دولت توجهی به درآمد سازمان اموال تملیکی ندارد اما سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در این چند سال از یک سازمان زیان ده به یک سودده تبدیل شد و حتی بودجه 450 میلیون تومانی برای تامین غذای زندانیان را پرداخت می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: در دو سال در قانون بودجه موضوع عرضه سهام عدالت به جاماندگان آمده بود اما اینکه اجرایی نشده به دلیل این است که برخی وزارت‌خانه‌ها سهام شرکت‌های خود را نداده‌اند ما اصرار داریم که شرکت‌هایی که به این فهرست می‌آیند، شرکت‌های ارزنده باشند امیدواریم مخالفت دو وزارتخانه مخالف را مرتفع کنیم مذاکرات اولیه با وزارت‌خانه‌های ذیربط و حوزه حقوقی دولت انجام شده و امیدواریم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اختصاص سهام عدالت به نومشمولان بدلیل مخالفت برخی وزارتخانه‌ها به نتیجه نرسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته رئیس شورای تامین دام کشور، قیمت گوشت منجمد وارداتی در چند روز اخیر کاهشی شده و به زیر 300 هزار تومان رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشمولان سود سهام عدالت در این روزها منتظر اعلام تاریخ واریز سود مرحله دوم هستند. مشمولان سود سهام عدالت در این روزها منتظر اعلام تاریخ واریز سود مرحله دوم هستند. 23 آذر امسال در مرحله نخست واریز سود سهام عدالت، دارندگان سبد سهام عدالت 492 هزار تومانی مبلغ 681 هزار تومان، 532 هزار تومانی مبلغ 736 هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی، یک میلیون و 385 هزار تومان سود دریافت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس شورای تامین دام کشور گفت: هیچ کمبود گوشتی برای بازار شب عید و ماه رمضان وجود ندارد و در حال حاضر گوشت گرم و منجمد وارداتی با قیمت‌های مناسبی به صورت انبوه عرضه می‌شوند و قیمت گوشت گرم داخلی نیز با عرضه انبوه گوشت وارداتی منطقی خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی اقتصادی دولت با اشاره به متعادل شدن قیمت گوشت در آینده اظهار داشت: در برخی استان‌ها تقاضای افزایش قیمت گوشت وجود داشت که به شوراهای آرد و نان مطرح شد و مورد تصویب قرار گرفت. اما در صورت وقوع تخلف در قیمت یا کیفیت، این مسئله در حوزه فعالیت وزارت صمت و سازمان تعزیرات قرار خواهد گرفت و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد گفت: امیدواریم برنامه‌های جهاد کشاورزی برای بازگشت ثبات هم در تأمین و هم در قیمت‌های گوشت که دغدغه مردم است، به سرانجام برسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی اقتصادی دولت در نشست خبری امروز خود گفت: امیدواریم برنامه‌های جهاد کشاورزی برای بازگشت ثبات هم در تأمین و هم در قیمت‌های گوشت که دغدغه مردم است، به سرانجام برسد.

وب‌گاه گسترش

وزیر اقتصاد اعلام کرد که برنامه دولت برای کنترل رشد نقدینگی به هدف خود، که 25 درصد بوده است، نزدیک شده است و در دی ماه سال جاری این رقم به 25.2 درصد رسیده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی اقتصادی دولت تاکید کرد: بانک مرکزی به صورت جدی به مساله افزایش بی ضابطه نرخ ارز در طول 20 روز گذشته ورود کرد و در آینده نیز همین سیاست را ادامه خواهد داد

وب‌گاه فرارو

معاون وزیر اقتصاد ادامه داد: همچنین در یک پرونده واگذاری املاک مجرمان اقتصادی به سازمان اموال تملیکی 114 فقره ملک با ارزش و در پرونده دیگری 38 فقره اموال به سازمان واگذار شده که برخی از این الاک به فروش رفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه دولت برنامه‌ای برای تدوین لایحه تغییر ساعت کار ندارد، گفت: دولت اختیار دارد که ساعت دستگاه‌های زیر مجموعه خود را به گونه‌ای تنظیم کند که استفاده بهینه انرژی محقق شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی اقتصادی دولت گفت: فعلا تصمیمی برای تغییر رسمی ساعت کشور نداریم؛ اما برنامه تغییر ساعت ادارات به نحوی که در مساله برق مشکل نداشته باشیم، وجود دارد.