چهارشنبه 18 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه عصر ایران

معاون وزیر اقتصاد ادامه داد: همچنین در یک پرونده واگذاری املاک مجرمان اقتصادی به سازمان اموال تملیکی 114 فقره ملک با ارزش و در پرونده دیگری 38 فقره اموال به سازمان واگذار شده که برخی از این الاک به فروش رفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت گفت: فعلا تصمیمی برای تغییر رسمی ساعت کشور نداریم؛ اما برنامه تغییر ساعت ادارات به نحوی که در مساله برق مشکل نداشته باشیم، وجود دارد.

وب‌گاه الف

تورم نقطه به نقطه بخش مسکن در پایان دی ماه امسال نسبت به ماه مشابه سال قبل 11 درصد کاهش داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: تورم نقطه به نقطه در دی ماه در مقایسه با ماه قبل (57.5 درصد) 11 واحد درصد کاهش داشته است.

خبرگزاری تسنیم

در دولت سیزدهم 24 هزار و 150 دستگاه کشنده در جهت نوسازی و افزایش ظرفیت ناوگان جاده ای کشور وارد شده است.

وب‌گاه فرارو

روز گذشته وزیر اقتصاد از ادامه نیافتن انتشار اوراق گواهی خاص با نرخ سود 30درصدی برای ماه‌های آینده خبر داد. بررسی روند انتشار این گواهی‌ها که با استقبال بالایی از سوی سپرده‌گذاران روبه‌رو شد، نشان می‌دهد نیازی نیست سیاستگذار این سیاست را به‌طور دائمی اجرا کند، بلکه در صورت نیاز می‌تواند از آن استفاده کند تا ضمن دستیابی به اهداف خود و تامین مالی، سمت‌وسوی بازار‌ها را تغییر دهد.

وب‌گاه گسترش

وضع عوارض صادراتی روی محصولات بخش معدن و صنایع‌معدنی در ماه‌های گذشته خبرساز شد و تنش قابل‌توجهی را به روند تولید و تجارت این حوزه تحمیل کرد. در هفته‌ای که پشت‌سر گذاشتیم، شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که به ریاست احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد برگزار شد، به موضوع سیاست عوارض صادراتی اختصاص یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این احتمال وجود دارد با اجرای این سیاست، شرایط برای تداوم نرخ سود 30درصدی فراهم باشد و این سیاست به سایر نرخ‌ها نیز سیگنال بدهد. روز گذشته وزیر اقتصاد از ادامه نیافتن انتشار اوراق گواهی خاص با نرخ سود 30درصدی برای ماه‌های آینده خبر داد. بررسی روند انتشار این گواهی‌ها که با استقبال بالایی از سوی سپرده‌گذاران روبه‌رو شد، نشان می‌دهد نیازی نیست سیاستگذار این سیاست را به‌طور دائمی اجرا...

وب‌گاه گسترش

وزیر اقتصاد درباره ادامه دار بودن انتشار اوراق گواهی خاص با نرخ سود 30 درصد، توضیحاتی ارائه نمود.

وب‌گاه گسترش

نادر بذرافشان، رئیس کارگروه تخصصی طلا و جواهر، نقره و سکه، ابراز نمود که در هیچ کشوری از جهان، حساب بانکی فردی به این شکل مسدود نخواهد شد که بدون هماهنگی و اطلاع قبلی با صاحب آن حساب، اقدام به مسدود کردن آن نمایند. او تأکید دارد که مسئولان باید در برابر فعالان صنعت طلا، رفتاری عادلانه‌تر و منصفانه‌تر اتخاذ نمایند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مخالفان و موافقان فناوری بلاک‌چین در ایران و شاید جهان دو دیدگاه نسبتاً عمده نسبت به این فناوری دارند. برخی صاحب‌نظران، بلاک‌چین را تا حد یک انقلاب و فناوری Disruptive بالا می‌برند و برخی دیگر تصور می‌کنند که بلاک‌چین صرفاً در زیرساخت رمزارزها کاربرد دارد و بیشتر از چیزی که لایقش است، به آن توجه شده. در مصاحبه با سعید احمدی پویا به بررسی این ابهامات، بر اساس کاربردهای واقعی...

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر اقتصاد با اشاره به تأمین مالی پروژه‌های نیمه تمام ازطریق روش‌های غیر بانکی گفت: هم اکنون تأمین مالی پروژه‌ها با محدودیت تأمین مالی ازطریق سیستم بانکی مواجه شده است.

وب‌گاه فرارو

وزیر اقتصاد، گفت: انتشار اوراق گواهی خاص با نرخ سود مذکور، سیاست موقت بانک مرکزی است و تا سقف مشخصی عرضه می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی از کارکنان گمرک خواستار افزایش حقوق و برقرای فوق العاده ویژه پرسنل شده اند.

وب‌گاه گسترش

احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی، و وزیر اقتصاد اعلام کردند که سیاست اعطای نرخ سود 30 درصد به اوراق گواهی سپرده‌های خاص، یک سیاست موقت است و قرار نیست به صورت دائمی ادامه یابد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر اقتصاد درباره ادامه دار بودن انتشار اوراق گواهی خاص با نرخ سود 30 درصد توضیحاتی ارائه داد.