چهارشنبه 18 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه الف

وزیر امور اقتصادی و دارایی با ابراز خرسندی از آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی ارومیه - سرو گفت: این منطقه ظرفیتی بی بدیل برای واحدهای تولیدی است تا از پتانسیل مرز به خوبی استفاده کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد در واکنش به ماجرای مسدود سازی حساب 400 فروشنده صنف طلا و جواهرگفت: این نکته ای که اشاره شد محدود کردن ابزارهای کار کسبه و فعالان اقتصادی به شمار می رود که درست نیست، این گونه اقدامات محدود کننده باید آخرین مرحله ای باشد که پس از هشدارها اعمال شود.

وب‌گاه گسترش

رییس کل سازمان امور مالیاتی اظهار کرد: مقررات مالیاتی برای خانه‌ها و خودروهای گران قیمت، مبالغ مشخصی را تعیین می‌کند. در سال 1402، مالیات برای خانه‌های گران قیمت 20 میلیارد تومان بود، اما برای سال آینده این مبلغ به 35 میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر اقتصاد افزود: درباره 400 حسابی که گفته شد، مسدود شده اند هر چند موضوع در زیرمجموعه وزارت اقتصاد نیست، اما به عنوان تسهیلگر ارتباط دولت با بخش خصوصی، فهرست این 400 حساب را (در روز سه شنبه هفته جاری) به دفتر بنده در وزارت اقتصاد ارسال کنند تا روز چهارشنبه آن را به نهاد نظارتی منتقل می کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان امور مالیاتی گفت: اگر مبلغ و تعداد واریزی به حساب‌ها از اعلامی شورای پول و اعتبار بانک مرکزی بیشتر باشد حساب تجاری است، به عنوان مثال از این رو اگر کسی بیش از 100 واریزی به حساب داشته باشد این حساب شخصی نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی فکری با اشاره به رونمایی از اطلس سرمایه گذاری در وزارت اقتصاد گفت: این رویکرد هزینه سرمایه گذاران داخلی و خارجی را از طریق مکان یابی مناسب محل سرمایه گذاری کاهش میدهد. شناسایی این عوامل مکانی به سرمایه گذار کمک میکند تا بهترین انتخاب را داشته باشد. معاون وزیر اقتصاد گفت: با توجه به حساسیت‌های مرتبط با داده‌های سرمایه گذاری این ابزار از روز...

خبرگزاری تسنیم

کلنگ احداث منطقه ویژه اقتصادی ارومیه - سرو با حضور احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در این منطقه مرزی بر زمین زده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر اقتصاد به ماجرای مسدود سازی حساب 400 فروشنده صنف طلا و جواهر ورود کرد.

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان سرمایه گذاری خارجی گفت: در دولت سیزدهم حدود 2.7میلیارد دلار سرمایه از سوی روسیه وارد ایران شد.

وب‌گاه فرارو

وزیر امور اقتصادی و دارایی، گفت: کسبه‌ای که حساب‌هایشان مسدود شده به وزارت اقتصاد اعلام کنند.

وب‌گاه فرارو

سبحانیان افزود: «برای ما فرقی نمی‌کند که این فرد یک تاجر، پزشک است یا از فضای مجازی درآمد کسب می‌کند. قانون گذار، سازمان امور مالیاتی را مکلف کرده کسانی که از یک تعدادی بیشتر دنبال‌کننده دارند مالیات بگیرد.»

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد به ماجرای مسدود سازی حساب 400 فروشنده صنف طلا و جواهر ورود کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتحادیه طلا و جواهر از مسدود شدن حساب بانکی 400 فعال بازار طلا و زیان چشمگیر آنها در روزهای اخیر خبر داده است. حساب‌های بانکی 400 طلافروش در ایران مسدود شد رئیس اتحادیه طلا و جواهر از مسدود شدن حساب بانکی 400 فعال بازار طلا و زیان چشمگیر آنها در روزهای اخیر خبر داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «افزایش قیمت‌هایی که در همین ماه ژانویه گذشته اجرایی شده و افزایش قیمت‌هایی که انتظار می‌رود از ابتدای ماه مارس در راستای عمل به مفاد بودجه اجرایی شود، افزون بر دو موج افزایش قیمت‌ها است که توسط اکثر شرکت‌های محصولات غذایی و مصرفی در سال 2023 اجرا شد»، این را وبگاه اقتصادی کالکالیست اسرائیل گزارش داده است. بر اساس این گزارش، داده‌های جدید در...

وب‌گاه گسترش

تجارت نفت یکی از مهم ترین راه های چرخه اقتصاد کشور محسوب می شود که توجه بسیاری به آن شده است.