چهارشنبه 18 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون رئیسی درباره افزایش حقوق کارکنان دولت گفت: در صورت تصویب افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان در صحن، شورای نگهبان ایراد می‌گیرد. معاون رئیسی درباره افزایش حقوق کارکنان دولت گفت: در صورت تصویب افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان در صحن، شورای نگهبان ایراد می‌گیرد. به گزارش عرشه آنلاین، معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: اگر افزایش حقوق کارکنان از 18 درصد به 20 درصد در صحن مجلس هم به تصویب برسد،...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: حسینی گفت: اگر افزایش حقوق کارکنان از 18 درصد به 20 درصد در صحن مجلس هم به تصویب برسد، شورای نگهبان ایراد می‌گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: 30 هزار تخلف فرار مالیاتی از طریق سامانه سوت زنی طی 2 سال گذشته گزارش شده که 75 درصد از آن‌ها مربوط به عدم استفاده از دستگاه کارتخوان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

3 هزار و 710 تومان، عددی است که خریداران دلار در طول یک ماهه اول زمستان، تجربه افزایش قیمت آن را داشتند.

وب‌گاه گسترش

بر اساس بررسی‌ها، در ماه اول زمستان، قیمت دلار بازدهی 7.4 درصد، قیمت سکه بازدهی 9.6 درصد و قیمت طلا بازدهی 9.7 درصد برای سرمایه‌گذاران داشته است. در عین حال، بازدهی بورس منفی بوده است. این نتایج نشان می‌دهد که سرمایه‌گذارانی که در این بازه زمانی در دلار، سکه و طلا سرمایه‌گذاری کرده‌اند، سود قابل ملاحظه‌ای را به دست آورده‌اند در حالی که سرمایه‌گذاران بورسی منفی را تجربه کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی سلسه پیگیری‌ها از روند واردات خودروی جانبازان، در نهایت به تازگی اطلاعیه‌ای منتشر شده که بر اساس آن چند نکته به اطلاع جانبازان متقاضی خودروهای وارداتی رسیده و رئیس سازمان توسعه تجارت نیز از فراهم شدن امکان ثبت‌نام این دست از متقاضیان برای خودروهای وارد شده از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در اوایل بهمن ماه، در سه نوبت (به‌دلیل کثرت جانبازان مشمول) خبر داد. در پی سلسه...

وب‌گاه گسترش

وزیر اقتصاد اعلام کرده است که سرمایه بانک‌های دولتی در ماه‌های آینده افزایش خواهد یافت. این افزایش سرمایه به افزایش توان و قدرت اعتباردهی بانک‌ها منجر خواهد شد. بنابراین، در سال آینده توان تسهیلات‌دادن و رفع نیاز تولیدکنندگان و مردم بهبود خواهد یافت و در وضعیت بهتری قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زنان بیش از 80 درصد تسهیلات پرداختی، صدور مجوز و ایجاد اشتغال در حوزه مشاغل خانگی را به خود اختصاص داده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بررسی‌ها نشان می‌دهد در ماه اول زمستان، قیمت دلار 7.4 درصد، سکه 9.6 درصد وطلا 9.7 درصد بازدهی برای سرمایه‌گذاران داشته؛ این در حالی است که بازدهی بورس منفی بوده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد در پیامی درگذشت مدیرعامل بانک ملت را تسلیت گفت و یادآور شد: مرحوم دولت آبادی از مدیران خوشنام بانکی بود که در دوران تصدی خود در بانک‌های تجارت و ملت منشأ خدمات و خیرات بسیاری شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون بازرسی اتحادیه نانوایان سنتی تهران گفت: نانوایان تهران برای کسب امتیاز لازم کارنامه نانی‌نو، باید هر گیسه ارد را در نان تافتون به 22 نفر، نان بربری به 32 نفر و در نان لواش به 40 نفر با کارت بانکی متفاوت بفروشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه در رابطه با احتمال «مطرح شدن و تصویب فروش سربازی به مشمولان غایب خدمت سربازی در لایحه بودجه 1403» توضیحاتی را داد. سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه در رابطه با احتمال «مطرح شدن و تصویب فروش سربازی به مشمولان غایب خدمت سربازی در لایحه بودجه 1403» توضیحاتی را داد. به گزارش عرشه آنلاین، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه در رابطه با احتمال «مطرح شدن و تصویب فروش...

خبرگزاری دانشجو

محمد بازرگان عضو اتاق اصناف کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو درباره نرخ خرید تضمینی اعلام شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی گفت: نرخ خرید تضمینی 17 هزار و 500 تومان اعلام شده از سوی وزیر جهاد کشاورزی به عنوان رئیس شورای نرخ گذاری، کاملا غیرقانونی است. این نرخ، برخلاف مولفه‌های تعیین نرخ خرید تضمینی است. مهم‌ترین نکته این است که شورای قیمت‌گذاری در پایان شهریور سال جاری...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته مسئولان، با تکمیل فرآیند اتصال دستگاه‌ها به حساب واحد خزانه و امکان پرداخت مستقیم حقوق و مزایا از حساب واحد خزانه، شاهد کاهش انحراف منابع تخصیص داده شده به دستگاه‌ها و پرداخت به‌موقع حقوق کارمندان خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم: