چهارشنبه 18 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد از نهایی شدن پروژه پرداخت اعتباری به ذینفع نهایی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه هیأت دولت: از این پس بدون حتی یک روز تأخیر و در کمتر از چند ثانیه مطالبات پیمانکاران طرح های عمرانی کشور به طور مستقیم به حساب خود پیمانکاران واریز خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد گفت: با دستور رییس‌جمهور از بهمن‌ماه نظام پرداخت اعتباری به ذی‌نفع نهایی برای پرداخت‌های بودجه‌ای دولت را انجام خواهیم داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: تامین مالی طلب‌های پیمانکاران طرح‌های عمرانی با سختی صورت می‌گرفت و رسوب پول در دستگاه‌های اجرایی رخ می‌داد و تولیدکنندگان و پیمانکاران طرح‌های عمرانی نمی‌توانستند مطالبات خود را وصول کنند. وی افزود: برای صفر شدن این رسوب پول برای اولین‌بار، با دستور رییس‌جمهور...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس اقتصادی گفت: هر نوع تصمیم گیری در اقتصاد مستلزم این است که چشم اندازی برای فرد تصمیم گیر وجود داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد گفت: با دستور رییس‌جمهور از بهمن‌ماه نظام پرداخت اعتباری به ذی‌نفع نهایی برای پرداخت‌های بودجه‌ای دولت را انجام خواهیم داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت طلا بعد از چند روز کاهش قیمت در بازار طلا، سکه و دلار باز هم قیمت ها صعودی شد. قیمت سکه امامی در سایت اتحادیه طلا و جواهر صبح امروز چهارشنبه 18 بهمن ماه 32 میلیون و 300 هزار تومان بود. به گزارش عرشه آنلاین، بررسی هسته مرکزی بازار سکه در چهارمین روز هفته جاری حکایت از آن دارد که سکه امامی با 31 میلیون و 700 هزار تومان شروع به کار کرد اما در ادامه معاملات وارد کانال 32 میلیون تومان...

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد گفت: حساب اصلی شرکت‌های بخش عمومی یا آنهایی که دولت در آنها صندلی مدیریتی دارد، حتماً به استان محل فعالیت اصلی خود آن شرکت بازگردد و در تهران تجمیع نشود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد در آخرین تحلیل خود و به نقل از مقامات بانک مرکزی اعلام داشته است که افزایش قیمت ارز در روزهای گذشته، علت اقتصادی ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر اقتصاد گفت: تا پایان 1403، حداقل 40 همت دیگر به کسب و کار های کوچک تزریق خواهد شد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طی دو دهه گذشته اقتصاد دیجیتال با بهره‌گیری از قدرت فناوری‌های نوظهور تحول‌آفرین (Disruptive)، پلتفرم‌ها را از حاشیه به جریان اصلی اقتصاد، توسعه و حتی توانمندسازی اجتماعی تبدیل کرده است. بازارهای پویا، چابک و ساختارشکن دیجیتال، مرزهای سنتی سازمانی را محو و مفاهیم کلاسیک اقتصادی همچون رشد، سودآوری و توان عملیاتی را به عرصه تازه‌ای وارد کرده‌اند. پیتر تیل، کارآفرین و سرمایه‌گذار آلمانی...

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد از طرح پیشنهاد این وزارتخانه در کمیسیون اقتصادی دولت خبر داد که بر اساس آن شرکت‌های دولتی، شبه دولتی یا عمومی مکلف خواهند شد که حساب های خود را به محل اصلی فعالیت انتقال دهند.