چهارشنبه 18 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم رونمایی از اطلس سرمایه‌گذاری ایران گفت: کشور بعد از گذشت یک دهه از چاله رکود اقتصادی خارج شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: با رونمایی از اطلس سرمایه‌گذاری میزان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف کشور طی سال آینده افزایش خواهد یافت.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس سازمان امور مالیاتی گفت: نهادها و بنیادهای وابسته به انقلاب 1700 میلیارد تومان مالیات بابت فعالیت‌های اقتصادی‌شلن پرداخت کردند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با اشاره به آغاز صدور مجوزهای بی‌نام در سال جاری و تسریع آن در سال آینده گفت: اگر اطلاعات مکانی اطلس سرمایه‌گذاری هزینه بسیاری از سرمایه‌گذاری ها را کاهش می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: اطلس سرمایه‌گذاری موجب دلگرمی سرمایه‌گذاران می‌شود و شرایط را برای آنها تسهیل می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد همزمان با دهه فجر از اطلس سرمایه‌گذاری با کارکرد ایجاد بانک اطلاعاتی اراضی قابل واگذاری و بلامعارض برای طرح‌های سرمایه‌گذاری بر مبنای تطبیق و تحلیل اطلاعات اخذ شده از دستگاه‌ها و اعمال قوانین رونمایی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: 164 برگه تشخیص به ارزش 2 میلیارد تومان برای سلبریتی‌ها صادر و در 10 ماهه امسال حدود 7.6 میلیارد تومان تعیین شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: در لایحه بودجه سال 1403، سقف معافیت مالیاتی برای اصناف نسبت به گذشته سه برابر افزایش یافته است.

خبرگزاری اکو نیوز