چهارشنبه 18 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی، در حاشیه بازدید از رویداد ملی روایت پیشرفت، بر ضرورت انعکاس گسترده دستاوردها و پیشرفت‌های کشور در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی تأکید و اظهار داشت: در این نمایشگاه، بخشی از پیشرفت‌ها و دستاوردهای دولت سیزدهم به خوبی به نمایش گذاشته شده است. وی با بیان اینکه بسیاری از مردم با این پیشرفت‌ها آشنا نیستند، بیان کرد: باید خلأ اطلاع‌رسانی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

خاندوزی درباره برنامه وزارت اقتصاد درباره ایجاد حساب ارزی تشریح کرد: مبنای قانون بودجه در کشور؛ دریافت‌ها و پرداخت‌های ریالی است نه ارزی. اساساً واحد پول ملی ما ریال است، بودجه کشور بر اساس ریال نوشته می‌شود، دریافت‌هایی که خزانه انجام می‌دهد، ریالی دریافت می‌کند، ولو درآمد نفتی ارزی است ولی می‌آید ابتدا در حساب‌های بانک مرکزی تبدیل به ریال می‌شود. خاندوزی درباره برنامه وزارت اقتصاد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برای اولین‌بار و در راستای صفر شدن رسوب پول، با دستور رئیس‌جمهور از بهمن‌ماه نظام پرداخت اعتباری به ذی‌نفع نهایی برای پرداخت‌های بودجه‌ای دولت رونمایی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: طبق آخرین آمار نزدیک به یک میلیون و 400 هزار فعال اقتصادی توانسته‌اند مجوز فعالیت اقتصادی خود را از طریق درگاه ملی مجوزهای کسب و کار و بدون مراجعه به دستگاه‌ها دریافت کنند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با اشاره به صدور 1.4 میلیون مجوز از طریق درگاه ملی مجوز، گفت: از 15 بهمن ماه امسال مجددا صدور خودکار مجوز‌های بلاتکلیف آغاز شد.

وب‌گاه فرارو

در راستای تحول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در دولت، تکلیف 67 هزار میلیارد تومان اموال منقول در انبار‌های دولت مشخص شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روز گذشته انحلال سومین موسسه مالی هم در راستای برخورد با موسسات مالی و بانک‌های ناتراز عملیاتی شد؛ رفع ناترازی که به گفته کارشناسان، یک اقدام کلیدی برای اقتصاد کشور است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در راستای تحول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در دولت، تکلیف 67 هزار میلیارد تومان اموال منقول در انبار‌های دولت مشخص شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد گفت: از 15 بهمن مجددا صدور خودکار مجوز‌های معطل‌شده در درگاه ملی مجوزها آغاز شده است.

وب‌گاه الف

طبق اعلام معاون نظارت بانک مرکزی، در ادامه اقدامات اصلاح نظام بانکی و هدف‌گذاری دولت در خصوص برخورد با بانک‌های ناتراز، موسسه اعتباری «کاسپین» امروز منحل شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در مسیر احیا و تحول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در دولت، تعیین تکلیف 67 هزار میلیارد تومان اموال منقول در انبار‌های دولت محقق شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست وبیناری وزیر امور اقتصاد با اعضای شورای عالی ایرانیان مقیم چین با هدف بررسی مشکلات فعالان اقتصادی ایرانی در این کشور برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: قصد داریم ارسال پیامک را برای افراد حقیقی مشمول قانون پایانه‌های فروشگاهی و صدور صورت‌حساب الکترونیک که از سقف واریزی 18میلیارد تومانی عبور کردند، برقرار کنیم. رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: قصد داریم ارسال پیامک را برای افراد حقیقی مشمول قانون پایانه‌های فروشگاهی و صدور صورت‌حساب الکترونیک که از سقف واریزی 18میلیارد تومانی عبور کردند، برقرار کنیم. محمدهادی...

وب‌گاه گسترش

5 آذر ماه بود وزیر اقتصاد گفته بود: هنوز آئین نامه اینکه چه سهامی از کدام وزارتخانه‌ها باید برای اعطای سهام عدالت اختصاص پیدا کند مورد توافق وزاری مربوطه قرار نگرفته است.