چهارشنبه 18 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری تسنیم

بر اساس مکاتبه معاون امور مجلس وزیر اقتصاد، تعدادی از کارکنان گمرک خواستار افزایش حقوق و برقرای فوق العاده ویژه پرسنل شده اند.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد اعلام کرد: سیاست اعطای نرخ سود 30 درصد به اوراق گواهی سپرده‌های خاص، یک سیاست موقت است و ادامه‌دار نخواهد بود.

وب‌گاه گسترش

برخی تحلیلگران اعتقاد دارند عقب‌نشینی قیمت‌ها از مرزهای مقاومتی حاکی از حضور پررنگ بازارساز برای فریز قیمت دلار است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی وزیر اقتصاد اعلام کرد: سیاست اعطای نرخ سود 30 درصد به اوراق گواهی سپرده‌های خاص، یک سیاست موقت است و ادامه‌دار نخواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی وزیر اقتصاد اعلام کرد: سیاست اعطای نرخ سود 30 درصد به اوراق گواهی سپرده‌های خاص، یک سیاست موقت است و ادامه‌دار نخواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

پس از افزایش‌های عجیب ارز در بازار آزاد، در حال حاضر دلار در حال کف‌شکنی قیمت‌ها است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد اعلام کرد: سیاست اعطای نرخ سود 30 درصد به اوراق گواهی سپرده‌های خاص، یک سیاست موقت است و ادامه‌دار نخواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد درباره ادامه دار بودن انتشار اوراق گواهی خاص با نرخ سود 30 درصد توضیحاتی ارائه داد وزیر اقتصاد درباره ادامه دار بودن انتشار اوراق گواهی خاص با نرخ سود 30 درصد توضیحاتی ارائه داد وزیر اقتصاد درباره ادامه دار بودن انتشار اوراق گواهی خاص با نرخ سود 30 درصد توضیحاتی ارائه داد به گزارش عرشه آنلاین، سید احسان خاندوزی درباره اینکه آیا انتشار اوراق گواهی خاص با نرخ سود 30 درصدی...

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد به بیان اینکه تسهیلات تکلیفی یک مطالبه فراگیری است، گفت: امیدواریم این موضوع در بسته رونق اقتصادی و رشد تولید سال 1403 دولت تعیین تکلیف شود.

وب‌گاه گسترش

تابلو بورس اوراق بهادار تهران، ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی) را در روز شنبه، سه هزار و 807 میلیارد تومان نشان می‌داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد اعلام کرد: سیاست اعطای نرخ سود 30 درصد به اوراق گواهی سپرده‌های خاص، یک سیاست موقت است و ادامه‌دار نخواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه می گوید: شورای ائتلاف، شورای وحدت، جبهه پایداری و دیگران در انتخابات اسفندماه به فهرست واحد نمی رسند.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس مصوبه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مقرر شد تا گمرک ایران در مورد اقلام صادراتی از محل ورود موقت، از صدور و تنظیم مطالبه نامه گمرکی خوداری نماید.

وب‌گاه عصر ایران

خاندوزی بعد از ورود به شهر سمنان و زیارت آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) و گلزار شهدا، در راهپیمایی 22 بهمن که با حضور مقامات استانی و اقشار مختلف مردم شهیدپرور سمنان برگزار شده است، حضور پیدا کرده‌اند.

وب‌گاه گسترش

رضوانی فر حرف های مرسوم یک مدیر دولتی را نیز به زبان آورد و از شفافیت و تسهیل و دیجیتالی‌کردن و خدمت و رانت و فساد و گلوگاه و این قبیل امور حرف زد.