چهارشنبه 18 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری دانشجو

محمد بازرگان عضو اتاق اصناف کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو درباره نرخ خرید تضمینی اعلام شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی گفت: نرخ خرید تضمینی 17 هزار و 500 تومان اعلام شده از سوی وزیر جهاد کشاورزی به عنوان رئیس شورای نرخ گذاری، کاملا غیرقانونی است. این نرخ، برخلاف مولفه‌های تعیین نرخ خرید تضمینی است. مهم‌ترین نکته این است که شورای قیمت‌گذاری در پایان شهریور سال جاری...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته مسئولان، با تکمیل فرآیند اتصال دستگاه‌ها به حساب واحد خزانه و امکان پرداخت مستقیم حقوق و مزایا از حساب واحد خزانه، شاهد کاهش انحراف منابع تخصیص داده شده به دستگاه‌ها و پرداخت به‌موقع حقوق کارمندان خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در هفته اخیر طلای آب‌شده در رقابت رشد قیمت بازار ارز و طلای پایتخت، از سایر رقبا پیش افتاد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از عمار فیلم؛ در آخرین شب از چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، ویژه‌برنامه «شب روایت پیشرفت» با حضور متخصصان و دانشمندان ایرانی که وطنشان را رها نکردند و پیشرفت خودشان را در گروی پیشرفت وطن دیدند، برگزارشد. برای قدردانی از این دانشمندان، یادی از شهدای دانشمند هم کردند؛ همچنین مادر و خواهر شهیدان صادق‌زاده و خواهر شهید احمدی روشن هم در سالن...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: این سازمان از شروع طرح‌های جدید عمرانی مگر در موارد ضروری اجتناب می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحلیلگران و منابع صنعتی می گویندکه کاهش قیمت فروش رسمی نفت عربستان سعودی به آسیا، ارتباطی به تغییر سیاست اوپک پلاس برای حفظ سهم بازار ندارد و تحت تاثیر تقاضای ضعیف‌تر، انجام شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام مدیرکل دفتر بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پول‌شویی سازمان امور مالیاتی کشور، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک مذکور تا اطلاع ثانوی ممنوع الخروج شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حدود 20 سال پیش یک شرکت اتریشی توانست میدان نفتی جدیدی را در کشور ایران کشف کند.

وب‌گاه گسترش

این نهاد تاکید کرد: با توجه به پوشش خبری گسترده این مصوبات و ایجاد انتظارات احتمالی در برخی مردم، تاکید می‌شود این مصوبات در مرحله تصویب نهایی در صحن مجلس و یا در مرحله تایید توسط شورای نگهبان ممکن است با چالش مغایرت با اصل 75 قانون اساسی مواجه شده و از تصویب نهایی باز بماند.

وب‌گاه فرارو

«سه میلیارد دلار ارز بسیار هنگفتی است. مقایسه کنید که مدت‌ها با واسطه قطر با کره چانه زده‌ایم که شش میلیارد دلار ما آزاد شود و پس از مدت‌ها موافقت شد که فقط صرف غذا و دارو شود و هنوز هم ظاهرا از آن برداشت نشده است (ما که نمی‌دانیم و معنی شفافیت اینجا روشن می‌شود).»

وب‌گاه خبر آنلاین

مصطفی هاشمی طبا در شرق نوشت: وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی فرمودند مردم نگران نباشند. چای دبش پول ارزهایی را که از بانک مرکزی گرفته، پرداخت کرده و مردم نگران بیت‌المال نباشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد در گزارشی به مرور پرونده فساد بابک زنجانی پرداخته و این سوالات را طرح کرده است که؛«پس از 10 سال روشن نشده چه کسی با او همکاری کرده است؟ روشن نشده زنجانی ویترین چه کسانی بوده است؟ روشن نشده چه کسانی به او مجوز نگهداری پول‌های حاصل از فروش نفت را در حساب شخصی‌اش داده بودند؟ روشن نشده زنجانی را چه کسانی مامور فروش نفت کرده بودند؟ روشن نشده او به پشتوانه چه کسانی در زندان...

وب‌گاه الف

در حالی که روحانی در سخنرانی اخیر خود گفته بود که تورم در دولت ما یک درصد هم جابه‌جا نشد، اما آمار اعلامی بانک مرکزی منتسب به همان دولت نشان می‌دهد که قریب به 4 سال تورم بالای بیش از 30 درصد در دولت گذشته، سفره‌های مردم را کوچک‌تر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد روز گذشته گفته بود امیدواریم در دو ماه پایانی سال شرایط بازار سرمایه با استفاده از تجدید ارزیابی دارایی شرکت‌ها بهبود یابد.