پنج‌شنبه 19 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان بورس و اوراق بهادار از ارسال نامه به وزیر اقتصاد برای بهره‌مندی از مزایای تجدید ارزیابی طبقه سرمایه‌گذاری بلندمدت خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته مسئولان، اجرای پروژه کروکی برخط علاوه بر حذف کروکی‌های جعلی می‌تواند در شناسایی نقاط حادثه‌خیز هم موثر باشد، پروژه‌ای که طبق وعد‌ه‌ها بناست در آذرماه افتتاح شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر اقتصاد گفت: اقدامات خوبی در کنترل نقدینگی و کاهش ناترازی بانک‌ها صورت گرفته که منجر به کاهش تورم شده و امیدواریم تا پایان سال همین ثبات قیمت‌ها را داشته باشیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد گفت: کاهش تورم نسبت به سال گذشته کاهشی بوده و ثبات قیمت ها تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد با اشاره به انحلال موسسه نور گفت: در عملیات انحلال موسسه نور هیچ هزینه ای از جیب ملت نشده است و پولی از جیب آنها نخواهد رفت.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی‌اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در نشست با «نارک تریان»، معاون وزیر اقتصاد ارمنستان و «واردان گوستانیان» وابسته اقتصادی ارمنستان در ایران که در محل سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد، اظهار کرد: رئیس جمهوری، معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در مقاطع زمانی مختلف از دولت ارمنستان دفاع کردند...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت در گزارشی از برگزاری جلسه اضطراری مقامات رژیم با کارفرمایان بخش مسکن خبر داده است. کمبود شدید نیروی کار، کاهش شدید عملیات ساخت وساز مناطق مسکونی، افزایش کم سابقه قیمت مواد اولیه نیز رشد نرخ بهره بانکی سبب شده است تا بسیاری از شرکت‌های وابسته به رژیم صهیونیستی در آستانه ورشکستگی کامل قرار بگیرند. این دلایل باعث...

وب‌گاه تابناک

وزیر اقتصاد اوراسیا در بازدید از غرفه ایران‌خودرو در دومین نمایشگاه اوراسیا که به همراه وزیر صمت انجام شد، توجه ویژه‌ای به محصول ری‌را برقی نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت، ظهر امروز برای شرکت در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزارشد به دانشگاه امیرکبیر رفت و در جمع دانشجویان این دانشگاه گفت: جنس دانشجو جنس مستقل، آزاده و شجاع است و با کسی هم تعارف ندارد و شفاف بیان می‌کند. وی افزود: رفت و آمد مسئولان به دانشگاه به نفع مسئولان، دانشجویان و دانشگاه...

وب‌گاه تابناک

دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران، وزیر اقتصاد اوراسیا و شماری از مقامات تجاری و اقتصادی از کشورهای روسیه، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، ازبکستان و عمان و با مشارکت صنایع مختلف کشور از جمله خودروسازی و حضور فعال گروه صنعتی ایران خودرو آغاز به کار کرد.

وب‌گاه تابناک

وزیر اقتصاد گفت: بانک سپه با روحیه جهادی و پیگیری اولویت‌های ملی، نهایت همکاری را با دولت انجام داده است.

وب‌گاه فرارو

احسان خاندوزی: کروکی الکترونیک در تصادفات جاده‌ای یکی از مشکلاتی بود که مردم داشتند؛ اولین تست صدور بیمه الکترونیک روز گذشته انجام شد و امیدواریم در آذرماه بتوانیم با حضور اقای رییس جمهور برای 31 استان کشور کروکی الکترونیک جاده‌ای را عملیاتی کنیم.