پنج‌شنبه 19 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی، مصطفی محمدی معاون فنی و حقوقی صندوق تأمین، با اشاره به موافقت وزیر اقتصاد و رئیس مجمع صندوق تأمین خسارت‌های بدنی گفت: بخشودگی 100 درصدی جرایم بیمه شخص ثالث موتورسیکلت‌ها و ماشین‌آلات کشاورزی فاقد بیمه‌نامه همزمان با روز بیمه (سیزدهم آذر) آغاز می‌شود و تا 12 دی ماه ادامه خواهد داشت. وی همچنین از...

وب‌گاه فرارو

روسیه، امارات و چین در صدر کشور‌هایی هستند که بیشترین سرمایه‌گذاری را در اقتصاد ایران داشته‌اند.

وب‌گاه فرارو

رئیسی گفت: دولت به‌دنبال انتخاباتی پرشور، رقابتی، سالم و امن است و در موضوع تأیید صلاحیت‌ها نیز معتقد است اصل بر صلاحیت است مگر آنکه دلیل معتبری بر عدم صلاحیت فرد وجود داشته باشد.

وب‌گاه فرارو

با اجرای این طرح ملی تا پایان امسال، در مقایسه با روند انتظاری مصرف در 2 سال آغازین این طرح حدود، یک و نیم میلیون تن برابر با 27 هزار میلیارد تومان در مصرف آرد یارانه‌ای صرفه جویی می‌شود.

وب‌گاه فرارو

وزیر اقتصاد با اشاره به برخی نگرانی‌ها درباره واردات برنج گفت: فعلا هیچ گونه اجازه واردات برنج صادر نخواهد شد.

وب‌گاه فرارو

بر اساس آمار گمرک در ماهه 8 نخست سال‌جاری، 32 میلیارد دلار ارزش صادرات بوده و 42.1 میلیارد دلار ارزش واردات که تراز منفی 10.1 میلیارد دلاری تجارت غیرنفتی تا مقطع کنونی را نشان می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

در عربستان نیز تعاملات برای تسریع در ارز حجاج بهبود یافته تا حجاج و سرمایه گذاران نسبت به مسائل ارزی اقدام کرده و مشکلی در این حوزه نداشته باشند.

وب‌گاه فرارو

وزیر اقتصاد با بیان اینکه فرآیند‌های اینچنینی در ادوار گذشته سال‌های متمادی به طول می‌انجامید، خاطرنشان‌کرد: سازمان امور مالیاتی در کمترین زمان ممکن اقدام به رسیدگی به این تخلف قانونی کرد و پرونده همه بانک‌ها در این باره به‌زودی و به‌طور کامل نهایی خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مواردی وجود دارد که شرکت‌های دولتی پول دارند و می‌توانند اقساط خود به بانک‌ها را پرداخت کنند، اما اقساط را پرداخت نمی‌کنند و این دیون اینگونه جمع شده است. مصمم هستیم این بلاتکلیفی را در برنامه هفتم حل کنیم، برای این موضوع باید چاره اندیشی شود.

وب‌گاه گسترش

معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران گفت: تجارت خارجی کشور از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه با 6.2 درصد افزایش در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به رقم 64 میلیارد و 400 میلیون دلار رسید. «محمد رضوانی‌فر» افزود: میزان وزنی مجموع مبادلات تجاری کشور در این مدت 100 میلیون و 400 هزار تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 23.71 درصد افزایش یافت. رئیس کل گمرک ایران، درباره میزان صادرات غیر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور با تاکید بر حمایت همه مسلمانان و انسان‌های آزاده از مظلومیت مردم فلسطین تصریح کرد: تلاش برای برگزاری اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی گامی دیگر در راستای تلاش برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی است که تا حصول نتیجه باید ادامه یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل گمرک ایران گفت: تجارت خارجی کشور در هفت ماهه امسال با 6.2 درصد افزایش به 64 میلیارد و 400 میلیون دلار رسید.

خبرگزاری تسنیم

درحالی شورای عالی نظارت بر اتاق هفته گذشته انتخابات ریاست اتاق بازرگانی ایران را ابطال کرد که ضروری است برای پایان بلاتکلیفی 4 ماهه اتاق، علی آبادی رئیس شورای عالی نظارت سریع تر مصوبه ابطال انتخابات را ابلاغ و برگزاری دور جدید انتخابات را ازسر گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تجارت خارجی کشور در 7 ماهه سال جاری به رقم 64 میلیارد و 400 میلیون دلار رسید که 5 کشور عمده طرف معامله واردات در این مدت به ترتیب شامل امارات متحده عربی با 11 میلیارد دلار، چین با 10 میلیارد و 400 میلیون دلار، ترکیه با 3 میلیارد و 800 میلیون دلار، آلمان با یک میلیارد و 200 میلیون دلار و هند با یک میلیارد و 100 میلیون دلار است.