پنج‌شنبه 19 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد گفت: بانک های خصوصی کشور تاکنون تنها 3 درصد کل میزان تسهیلات ساخت مسکن را پرداخت کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر اقتصاد گفت: به دنبال جنگ اخیر فلسطین، رسانه‌های بیگانه تلاش می‌کنند بگویند نرخ ارز در ایران در سال 1403 به عدد مشخصی می‌رسد تا ذهنیت فعالان تجاری و اقتصادی را تحت تاثیر قرار دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی امروز در مراسم بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل در سازمان بورس و اوراق بهادار که با حضور سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل و مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد، گفت: ما در معرض نفوذ‌ها و تهدید‌های مختلف سایبری قرار داریم و مصداق آن به عنوان یک تهدید اقتصادی در رشد و پیشرفت کشور است و دستگاه‌های مختلف کشور در حوزه...

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد با اشاره به حملات روانی به اقتصاد برای افزایش قیمت دلار گفت: بعضا اینگونه القا می‌کنند که از ماه آینده فلان کالا کمیاب می‌شود و بعضاً باعث می‌شوند تا قبل از یک ماه این اتفاق رخ دهد این متغیرهای روانی به اقتصاد کشور صدمه می‌زند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد گفت: برخی شبهاتی درخصوص صورت جلسه تهیه شده در پایان نسیت اخیر شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی ایران مطرح کرده اند، این درحالی است که امضا مربوط به حاضرین به صورت قانونی از اعضا اخذ شده و مشکلی در این حوزه وجود ندارد.

وب‌گاه گسترش

وزیر اقتصاد گفت: به دنبال جنگ اخیر فلسطین، رسانه‌های بیگانه تلاش می‌کنند بگویند نرخ ارز در ایران در سال 1403 به عدد مشخصی می‌رسد تا ذهنیت فعالان تجاری و اقتصادی را تحت تاثیر قرار دهند. سید احسان خاندوزی در همایش نکوداشت پدافند غیرعامل اظهار کرد: از سال 1390 موضوع دشمنی‌ها و عملیات سایبری در کشور ما تشدید شد که اقدامات ارزشمندی برای مقابله با آن انجام شده و در بسیاری مواقع برای جامعه...

وب‌گاه مشرق نیوز

خالد مشعل، رئیس حماس در خارج از فلسطین اخیرا طی سخنانی به راهبردهای مشارکت آمریکا در هجوم اسرائیل به غزه اشاره کرده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر صمت گفت: در خصوص برکناری سلاح‌ورزی رییس اتاق بازرگانی ایران به زودی صحبت خواهم کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با اشاره به حملات روانی به اقتصادبرای افزایش قیمت دلار گفت: بعضا اینگونه القا می‌کنند که از ماه آینده فلان کالا کمیاب می‌شود و بعضاً باعث می‌شوند تا قبل از یک ماه این اتفاق رخ دهد این متغیرهای روانی به اقتصاد کشور صدمه می‌زند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد گفت: پدافند غیرعامل از این رو اهمیت ویژه‌ای دارد چرا که اقتصاد ایران در مقابل تهدیدات متعددی قرار گرفته است، البته علیرغم این دستاوردها در مصنویت موارد عینی این آسیب‌ها در بعد مقاومت در برابر آسیب‌های روانی موفق نبودیم. وزیر اقتصاد گفت: پدافند غیرعامل از این رو اهمیت ویژه‌ای دارد چرا که اقتصاد ایران در مقابل تهدیدات متعددی قرار گرفته است، البته علیرغم این دستاوردها در مصنویت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد گفت: در نیمه نخست سال با اجرای سیاست‌های مناسب در حوزه پدافند غیرعامل توانستیم بخش زیادی از التهاب‌ها در حوزه ارز را کنترل کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی گفت: حتماً باید یارانه نان داده شود؛ چون مصرف روزانه مردم است. تقریباً با یارانه‌ای که در حوزه گندم و نان در بودجه مصوب کردیم، شرایط ثابت باقی می‌ماند. عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی گفت: حتماً باید یارانه نان داده شود؛ چون مصرف روزانه مردم است. تقریباً با یارانه‌ای که در حوزه گندم و نان در بودجه مصوب کردیم، شرایط ثابت...

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که در هفته‌ی گذشته نیمی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر امور اقتصادی و دارایی بابت مشکلات اقتصادی تذکر دادند، وی در تلاشی بی‌شائبه برای برکناری رییس اتاق بازرگانی بود.