پنج‌شنبه 19 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحلیلگر مسائل اقتصادی گفت: نرخ ارز در پایان سال 1402 و به‌رغم رشد نقدینگیِ در حد سال گذشته، ممکن است در محدودهای پایین‌تر از نرخ تورم باقی بماند. بنابراین، جهش قیمت ارز فعلاً متصور نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزاش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی گمرک ایران، رضوانی فر رئیس گمرک ایران گفت: میزان وزنی مجموع مبادلات تجاری کشور در این مدت 100 میلیون و 400 هزار تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 23.71 درصد افزایش یافت. رئیس کل گمرک ایران در خصوص میزان صادرات غیر نفتی به استثنای نفت خام، نفت کوره، نفت سفید و تجارت چمدانی، گفت: در این مدت 79 میلیون و 500 هزار تن انواع کالا...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران گفت: تجارت خارجی کشور از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه با 6.2 درصد افزایش در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به رقم 64 میلیارد و 400 میلیون دلار رسید.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران گفت: تجارت خارجی کشور در 7 ماهه سال جاری با 6.2 درصد افزایش به رقم 64 میلیارد و 400 میلیون دلار رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

موضوع برکناری یا ماندن سلاح ورزی بر مسند ریاست پارلمان بخش خصوصی، از تیرماه تا به امروز ادامه داشته است و به نظر می‌رسد، به این زودی‌ها خاتمه پیدا نکند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور پیوستن ایران به پیمان های اقتصادی شانگهای و بریکس را از جمله اقدامات خوب دولت در زمینه بکارگیری ظرفیت های اقتصادی کشور و دلار زدایی در مقابله با جنگ اقتصادی دانست.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: برای نخستین بار پیش‌بینی‌پذیر کردن اقتصاد توسط دولت با ماده 24 قانون بهبود مستمر دستگاه‌های اجرایی انجام شده و دستگاه‌های اقتصادی دولتی منضبط می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت اقتصاد اعلام کرد: استناد وزیر اقتصاد به آمار مراجع رسمی و تخصصی اعلام آمار کشور برای ترسیم تصویر درستی از وضعیت اقتصادی ایران به معنای ذوق زدگی آماری نیست؛ بلکه حکایت از دست پر یک مسئول در دفاع از عملکرد مجموعه خود و امیدبخشی به مردم برای آینده‌ای بهتر دارد.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر اقتصاد با اشاره به حملات روانی به اقتصاد کشور از طریق رسانه‌های بیگانه گفت: مثلا در یک فقره القا می‌کنند که از ماه آینده فلان کالا کمیاب می‌شود و بعضاً باعث می‌شوند تا قبل از یک ماه این اتفاق رخ دهد این متغیرهای روانی به اقتصاد کشور صدمه می‌زند.

وب‌گاه گسترش

وزیر اقتصاد امروز (شنبه) در حاشیه همایش پدافند غیرعامل در پاسخ به این سوال که اخیرا مهار نرخ تورم را منوط به کنترل سیاست های ارزی در بانک مرکزی کرده‌اید که این برداشت ایجاد شده که سیگنال افرایش قیمت می‌دهید، توضیح داد: مجموع عوامل بلند مدت شامل بی انضباطی‌های پولی و بودجه‌ای و نقدینگی و کوتاه مدت مثل مسئله ارز بر نرخ تورم موثر است و دولت تلاش می‌کند عوامل کوتاه مدت را کنترل کند و هدف...

وب‌گاه عصر ایران

خاندوزی تصریح کرد: در جنگ اخیر فلسطین، رسانه‌های بیگانه تلاش می‌کنند بگویند نرخ ارز در سال 1403 به عدد مشخصی می‌رسد تا ذهنیت فعالان تجاری و اقتصادی را تحت تاثیر قرار دهند. در این بخش مقداری آسیب پذیری و شکنندگی وجود دارد که نباید بگذاریم مرجعیت به تریبون‌های بیگانه برسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته وزیر اقتصاد، بعضا هر چند ساعت یک بار یا در هر ساعت چندین بار عملیات سایبری به زیرساخت‌های کشور انجام می‌شود اما کمتر اتفاق افتاده که دچار شکست و خسارت سیستمی شویم.