یک‌شنبه 15 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری مهر

وزیر اقتصاد ضمن تاکید بر اولویت قرار دادن پرداخت وام ازدواج از سوی بانک‌ها گفت: بانک‌ها باید اموال مازاد را واگذار کنند و با درآمد آن دنبال بنگاه سازی بروند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن مطالبه ردصلاحیت نمایندگان حامی حذف ارز 4200 تومانی می‌گوید: حداقل کاری که در مورد عاملین حذف ارز 4200 تومانی می‌شود انجام داد این است که اجازه ندهند این افراد در دور بعدی وارد مجلس و دولت شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در روزهای اخیر عبدالناصر همتی؛ وزیر امور اقتصادی و دارایی وعده کاهش تعداد نرخ‌های ارز را مطرح کرد. همتی کاهش تعداد نرخ‌های ارز را یکی از اولویت‌هایی دانست که به بهبود شرایط اقتصادی منتهی می‌شود و سیگنال مثبتی برای صادرکنندگان خواهد بود. این وعده در شرایطی مطرح شد که در ماه‌های گذشته فاصله میان قیمت دلار ترجیحی، نرخ تسعیر ارز در بودجه‌سالانه، بهای دلار نیمایی و... با قیمت دلار در بازار...

وب‌گاه گسترش

احمد میدری در یادداشتی که به آغاز فعالیت‌هایش اختصاص دارد، به موضوع «وفای به عهد» اشاره کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عهد بستم که علی‌رغم فشارهای زیاد برای عدول از شایسته‌گزینی و بر هم زدن مسیر حرکت بر اساس اصول کارشناسی و خرد جمعی، شایسته گزین باشم و تن به مطالبات برخی برای تقدم بخشیدن سیاست بر تخصص‌گرایی و تجربه ندهم.

وب‌گاه گسترش

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: ما نامه‌ای به رئیس‌جمهور ارسال کرده‌ایم که با امضای 107 نماینده همراه است. در این نامه، راهکارهایی برای خروج از وضعیت کنونی ارائه شده و در رأس آن به سیاست‌های ارزی اشاره شده است.

خبرگزاری مهر

روسای کل گمرکات ایران و ترکمنستان برای افزایش همکاری‌های گمرکی و حجم مبادلات تجاری بین دو کشور توافق کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صدر اعظم آلمان تصریح کرد: در پیش نویس برنامه بودجه آلمان، چهار میلیارد یورو برای کمک نظامی به اوکراین در سال 2025 در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه گسترش

بهروز محبی نجم آبادی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، در اشاره به برنامه وزیر اقتصاد برای کاهش تعداد نرخ‌های ارز، بر لزوم ایجاد فضایی امن برای بورس و حفظ ارزش آن تأکید کرد. او افزود که بازار سهام نباید تحت تأثیر بحران‌های داخلی و خارجی قرار گیرد و به همین دلیل، ضروری است که به سمت تک نرخی شدن ارز پیش برویم.

وب‌گاه الف

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت که پرداخت‌نشدن یارانه 13هزار معلول را از رئیس سازمان برنامه و رئیس سازمان بهزیستی کشور پیگیری کردم که قرار است پس از رایزنی، نتیجه را اطلاع دهند

وب‌گاه الف

وزیر امور اقتصادی و دارایی در روزهاهی اخیر سیگنال‌های مثبتی را به اقتصاد کشور داد که از آن جمله می‌توان به بازگشت اعتماد سهماداران به بازار سرمایه و رفع ناترازی شبکه بانکی کشور اشاره کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پرداخت‌نشدن یارانه 13 هزار معلول را از رئیس سازمان برنامه و رئیس سازمان بهزیستی کشور پیگیری کردم که قرار است پس از رایزنی، نتیجه را اطلاع دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم، گفت: دولت در لایحه بودجه سال 1401 موضوع حذف ارز ترجیحی را برای سومین بار آورد اما نگفته بود که قصد دارد بعد از حذف ارز 4200 تومانی چه شیوه‌ای را برای پرداخت یارانه آن اجرا کند که مجلس بعد از اصرار فراوان دولت راضی به پذیرش مشروط آن شد.

وب‌گاه فرارو

وزیر دادگستری گفت: «در حال حاضر دستگاه قضایی ممنوع‌الخروج بودن افراد را از طریق سامانه ثنا به صورت لحظه‌ای به آن‌ها اطلاع می‌دهد، مگر اینکه موضوع امنیتی باشد.»