یک‌شنبه 15 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقام های ارشد اوکراینی در دیدار با مسئولان آمریکایی تاکید کردند که کی‌یف برای مقابله با روسیه به سامانه‌های دفاع هوایی قوی‌تری نیاز دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عبدالناصر همتی در جلسه با مدیران بانک‌ها از افزایش وام ازدواج به‌علت نبود توان پرداخت بانک‌ها انتقاد کرده و گفته بود: با توجه به صف 300 هزار نفری وام ازدواج و محدودیت منابع بانک‌های کشور پیشنهاد دادم درمورد طرح امکان تامین لوازم خانگی مورد نیاز زوج‌های جوان در کنار پرداخت وام نقدی، بررسی لازم بشود که کمک خوبی هم به رونق تولید می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقام های ارشد اوکراینی در دیدار با مسئولان آمریکایی تاکید کردند که کی‌یف برای مقابله با روسیه به سامانه‌های دفاع هوایی قوی‌تری نیاز دارد.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه حتما با تصمیماتی که در میان مدت بر بورس تاثیر می‌گذارد مخالفت خواهد کرد، گفت: اگر نتوانیم این اعتماد را بازگردانیم رشد اقتصادی 8 درصد معنا نخواهد داشت.

وب‌گاه 55 آنلاین

در حالی که برخی کارشناسان از احتمال کاهش تورم به 30 درصد تا پایان سال خبر می‌دهند، عبدالناصر همتی، وزیر اقتصاد، در پاسخ به این سوال گفت: «نمی‌توانم به این سوال پاسخ دهم، از مسئولان بانک مرکزی بپرسید.»

وب‌گاه تابناک

وزیر اقتصاد گفت: حتما ارز را با همکاری بانک مرکزی تک نرخی می‌کنیم. بخشی از کسری ارزی ما به دلیل همین اختلاف ارز ترجیحی و آزاد بوده است؛ وقتی نرخ نیما را به نرخ بازار نزدیک کنیم، دلار بازار آزاد ارزانتر می‌شود. کار‌های شوک آور در اقتصاد نخواهیم کرد، چه در ارز ترجیحی و چه بنزین. هیچ تغییری در شرایط تسهیلات ازدواج ایجاد نشده است.

وب‌گاه تابناک

تغییر دولت که به نظر می رسد تغییر رویه عملکردی در مقابل بازار سرمایه را نیز در پی داشته باشد، می تواند بر ورود یا خروج سرمایه به این بازار موثر باشد. بنابراین سیاست هایی که می تواند جذب سرمایه بیشتری برای این بازار به دنبال داشته باشد، باید مورد واکاوی و آسیب شناسی قرار گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر امور اقتصادی و دارایی در برنامه گفتگوی ویژه خبری درباره شرایط کنونی و وضعیت اقتصادی کشور توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه حتما با تصمیماتی که در میان مدت بر بورس تاثیر می‌گذارد مخالفت خواهد کرد، گفت: اگر نتوانیم این اعتماد را بازگردانیم رشد اقتصادی 8 درصد معنا نخواهد داشت.

وب‌گاه الف

وب‌گاه عرشه آنلاین

ادارات امور مالیاتی در مورد هر یک از مؤدیان غیرفعال مادامی که به صورت سیستمی و غیرسیستمی اطلاعات یا دلایلی مبنی بر فعالیت آنها به دست نیاورده باشند، الزامی به حسابرسی نخواهند داشت. ادارات امور مالیاتی در مورد هر یک از مؤدیان غیرفعال مادامی که به صورت سیستمی و غیرسیستمی اطلاعات یا دلایلی مبنی بر فعالیت آنها به دست نیاورده باشند، الزامی به حسابرسی نخواهند داشت. به گزارش عرشه آنلای، آیین...

وب‌گاه خبر آنلاین

صندلی های وزارتخانه ها در دولت چهاردهم تعیین تکلیف شده اند و صندلی های معاونت و دیگر مسئولیت ها در دولت پزشکیان یکی بعد از دیگر سکانداران جدید خود را می شناسند.