یک‌شنبه 15 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه، بانک‌ها موظف به تسریع در تکلیف قانونی پرداخت وام ازدواج هستند، گفت: در شرایط و مقررات پرداخت وام ازدواج هیچ تغییری ایجاد نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خطیب نماز جمعه تهران گفت: تصمیم درستی که شهید خدمت آیت الله رئیسی در حذف ترجیحی اتخاذ کرد پرهزینه اما بسیار سازنده بود؛ این تصمیمات نیاز امروز و فرداست.

وب‌گاه خبر آنلاین

درخواست همتی از مدیران بانکی برای ارائه طرحی که در آن وام ازدواج به صورت غیرنقدی اعطا شود، با واکنش های زیادی روبه رو شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عبدالناصر همتی با طرح پیشنهاد اعطای بخشی از تسهیلات ازدواج به زوج‌هایی که تعجیل دارند، گفت: بانک‌ها موظف به تسریع در تکلیف قانونی پرداخت وام ازدواج هستند. عبدالناصر همتی با طرح پیشنهاد اعطای بخشی از تسهیلات ازدواج به زوج‌هایی که تعجیل دارند، گفت: بانک‌ها موظف به تسریع در تکلیف قانونی پرداخت وام ازدواج هستند. به گزارش عرشه آنلاین؛ وی طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود، توضیح داد: دیروز...

خبرگزاری تسنیم

وزیرکار در یادداشتی بیان کرد برای رفع اختلال تسهیلات اشتغال با معاون وزیر اقتصاد صحبت کرده است.

وب‌گاه گسترش

حسینعلی حاجی دلیگانی گفت: برای من پذیرش این موضوع دشوار است. بانک‌ها معمولاً شفاف عمل نمی‌کنند و از سوی دیگر، میزان وام‌هایی که به برخی بنگاه‌های خاص که گاهی با خود بانک‌ها در ارتباط هستند و تحت نظر آن‌ها قرار دارند، یا حجم وام‌هایی که به برخی افراد در داخل بانک‌ها اعطا می‌شود، پذیرش ناتوانی بانک‌ها را دشوار می‌سازد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد با طرح پیشنهاد اعطای بخشی از تسهیلات ازدواج به زوج‌هایی که تعجیل دارند، گفت: بانک‌ها موظف به تسریع در تکلیف قانونی پرداخت وام ازدواج هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور اقتصاد و دارایی دولت چهاردهم درباره وضعیت پرداخت وام ازدواج به زوج‌های جوان توضیح داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد با طرح پیشنهاد اعطای بخشی از تسهیلات ازدواج به صورت الا به زوج‌هایی که تعجیل دارند، گفت: بانک‌ها موظف به تسریع در تکلیف قانونی پرداخت وام ازدواج هستند.

خبرگزاری مهر

وزیر اقتصاد با طرح پیشنهاد اعطای بخشی از تسهیلات ازدواج به صورت الا به زوج‌هایی که تعجیل دارند، گفت: بانک‌ها موظف به تسریع در تکلیف قانونی پرداخت وام ازدواج هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

شورای اطلاع‌رسانی دولت مهم‌ترین نقش را در تعیین راهبردهای رسانه‌ای دولت خواهد داشت. راهبردهایی که این شورا به رسانه‌های ذیل دولت و نیز سایر رسانه‌ها ارائه می‌دهد باید بتواند در ساختن تصویری مطلوب از ارکان دولت و اقدامات آن موثر واقع شود. برای ایفای چنین نقشی طبعا افرادی باید به کار گرفته شوند که سابقه روشنی در حوزه رسانه داشته باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد در جمع مدیران بانک‌ها گفت: به دلیل محدودیت منابع بانکی، طرحی پیشنهاد می‌شود که درصورت ممکن بخشی از وام ازدواج به صورت غیرنقدی و در قالب خرید اقساطی لوازم خانگی مورد نیاز زوج‌های جوان، به متقاضیان پرداخت شود. وزیر اقتصاد در جمع مدیران بانک‌ها گفت: به دلیل محدودیت منابع بانکی، طرحی پیشنهاد می‌شود که درصورت ممکن بخشی از وام ازدواج به صورت غیرنقدی و در قالب خرید اقساطی لوازم...

وب‌گاه گسترش

یکی از اولین اقداماتی که محمدرضا فرزین پس از انتصاب به عنوان رئیس کل بانک مرکزی در دی‌ماه 1401 انجام داد، تثبیت نرخ ارز نیمایی در رقم 28 هزار و 500 تومان بود. این تصمیم به عنوان یکی از ارکان کلیدی سیاست تثبیت به شمار می‌آید و به عنوان سیاست اصلی بانک مرکزی در دوران مدیریت فرزین شناخته می‌شود.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد با اشاره به هدف گذاری برنامه هفتم توسعه برای رسیدن به رشد اقتصادی 8 درصد، واگذاری اموال مازاد بانک‌ها و در مقابل تأسیس بنگاه‌های مولد و زودبازده را یکی از راهکارهای تحقق این هدف برشمرد.