یک‌شنبه 15 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه خبر آنلاین

شاخص کل بورس، با رشد بیش از 4هزار واحدی به 2میلیون و 68هزار واحد رسید. به نظر می‌رسد با تغییر برخی از سیاستگذاران و رویکردها، امنیت به فضای سرمایه‌گذاری مالی و اقتصادی برگردد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امین حسین رحیمی، وزیر دادگستری با حضور در برنامه صف اول درباره تحقق موضوع عدالت، گفت: اجرای عدالت جز آرمان‌های ملت ایران است که با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در قانون اساسی متبلور شده است و قوای سه‌گانه هر کدام مطابق آن وظایف و اختیاراتی که دارند حرکت می‌کنند تا به این هدف برسند منتها گاهی در عمل، کارآمدی این دستگاه‌ها و نهاد‌های مشمول قانون...

وب‌گاه خبر آنلاین

جامعه نسبت به هر خبری درباره بنزین حساس است، بویژه اگر این خبر به رئیس‌جمهور منتسب باشد. به دلیل همین حساسیت، هر اظهارنظر، اتفاق یا گفت‌وگویی درباره بنزین و سازکارهای اقتصادی قیمتگذاری آن، بسیار مورد توجه مردم قرار می‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حال و هوای بازار تهران دیروز سه شنبه حکایت از نوسان کاهشی قیمت دلار، درهم، طلا و سکه داشت.

خبرگزاری دانشجو

فتح‌الله توسلی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در پاسخ به سوالی درباره علت تأخیر بانک مرکزی در اجرای مصوبه شورای عالی مسکن مبنی بر اعطای وام 800 میلیونی مسکن شهری با وجود گذشت 2 ماه از ابلاغ گفت: «با وجود گذشت شش ماه از سال، بانک مرکزی هنوز به بانک‌های عامل دستور اجرای این مصوبه را نداده است. این تأخیر‌های غیرقابل توجیه، به‌ویژه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالناصر همتی وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم معارفه به عنوان وزیر اقتصاد و تکریم از وزیر اقتصاد پیشین که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، با تاکید بر لزوم تلاش برای عبور از شرایط اقتصادی سخت کشور اظهار کرد: وزارت امور اقتصادی و دارایی نقش محوری در اقتصاد کشور دارد و باید تلاش کنیم که این نقش را در کم کردن آلام و مشکلات اقتصادی مردم به کار گیریم. وی...

خبرگزاری دانشجو

وزیر اقتصاد می‌گوید: کسری 17 میلیارد دلاری تجارت غیر نفتی قطعاً ناشی از حکمرانی غلط است و یا اینکه با 35 درصد تورم دولت چهاردهم را تحویل می‌گیریم نیز از همین‌جا ناشی می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

وزیر امور اقتصادی و دارایی با تشریح ابعاد مختلف مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تاکید کرد: شرایط اقتصادی سخت است اما اراده اصلاح در دولت چهاردهم وجود دارد.

وب‌گاه تابناک

وزیر اقتصاد با تشریح ابعاد مختلف مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تاکید کرد: شرایط اقتصادی سخت است اما اراده اصلاح در دولت چهاردهم وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد با تشریح ابعاد مختلف مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تاکید کرد: شرایط اقتصادی سخت است اما اراده اصلاح در دولت چهاردهم وجود دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در حکم "عبدالناصر همتی" وزیر اقتصاد برای انتصاب "هومن رضا مدنی شاهرودی" آمده است: «نظر به تعهد، صلاحیت، تخصص و توانمندی‌های ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست حوزه وزارتی، منصوب می‌شوید.» مدنی شاهرودی، پیش از این مسئولیت‌هایی نظیر مدیر کلی حوزه هیات عامل بانک مرکزی و مدیر کلی حوزه ریاست کل بیمه مرکزی را بر عهده داشته است. ریاست...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه تابناک

عبدالناصر همتی وزیر اقتصاد در توییتی نوشت: امیدوارم در این شرایط سخت اقتصادی و معیشتی مردم، با بکارگیری همه توان علمی و تجربی خود، یاری همکارانم و در هماهنگی با سایر اعضای محترم دولت، گام‌های مهمی برای اصلاح امور و بهبود شرایط اقتصادی برداریم.