جمعه 31 فروردین 1403

وزیر خارجه بحرین

وزیر خارجه بحرین

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: شهید سلیمانی به خاطر نقش آفرینی تاریخی خود مورد تحسین دشمنانش هم قرار گرفته است. چند سال قبل بود که نشریه آمریکایی نیویورکر به بررسی ویژگی‌های فرمانده شهید نیروی قدس سپاه از زبان مقامات آمریکایی و مأموران سیا پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به سفر وزیر خارجه اسرائیل به بحرین و بازگشایی سفارت اسرائیل واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در اقدامی که گام دیگری در مسیر عادی‌سازی روابط میان منامه و تل‌آویو محسوب می‌شود، سفارت اسرائیل در شهر منامه امروز (دوشنبه) افتتاح شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با وجود اعتراضات در بحرین، سفارت اسرائیل در شهر منامه امروز (دوشنبه) با حضور الی کوهن افتتاح شد.

وب‌گاه عصر ایران

قبلا رسانه ها از روابط امنیتی - نظامی میان بحرین و اسرائیل خبر داده بودند. از جمله می توان به همکاری سازمان موساد (سرویس اطلاعات امنیتی خارجی اسرائیل) با بحرین و هماهنگی رادارهای هوایی بحرین با ارتش امریکا و اسرائیل اشاره کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کانال 12 اسرائیل از نخستین گفت‌و‌گوی تلفنی نخست وزیر این رژیم با ولیعهد سعودی در بحرین تحت فشار آمریکا خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

میدل ایست به نقل از گزارش رسانه‌های بحرینی گزارش داد، وزارت خارجه این کشور از تأسف عمیق و نارضایتی خود از نقض مکرر پروتکل‌های دیپلماتیک توسط کاردار عراق خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه بحرین از احضار کاردار سفارت عراق در منامه به این وزارتخانه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عربستان و آمریکا در حال انجام مذاکراتی درباره خواسته ریاض در ازای عادی‌سازی روابط با اسرائیل در چارچوب «توافقنامه‌های ابراهیم» در سال 2020 هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل نیروهای مسلح بحرین تاکید کرد که آن چه سیاست‌های خصمانه و ایجاد بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه از سوی ایران می‌خواند، باید متوقف شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام تلویزیون رژیم صهیونیستی، نخست وزیر اسرائیل در این هفته به امارات سفر خواهد کرد. این اولین سفر دیپلماتیک نتانیاهو پس از بازگشت به قدرت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مذاکرات بین اسرائیل، آمریکا و عربستان سعودی با هدف کسب توافق عادی‌سازی روابط بین دولت یهودی و پادشاهی مسلمان آغاز شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موساد سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی اخیرا برای جذب شهروندان لبنانی به همکاری با این سازمان از همکاری امارات عربی متحده استفاده می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران