جمعه 14 اردیبهشت 1403

وزیر خارجه بحرین

وزیر خارجه بحرین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه بحرین از احضار کاردار سفارت عراق در منامه به این وزارتخانه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عربستان و آمریکا در حال انجام مذاکراتی درباره خواسته ریاض در ازای عادی‌سازی روابط با اسرائیل در چارچوب «توافقنامه‌های ابراهیم» در سال 2020 هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل نیروهای مسلح بحرین تاکید کرد که آن چه سیاست‌های خصمانه و ایجاد بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه از سوی ایران می‌خواند، باید متوقف شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام تلویزیون رژیم صهیونیستی، نخست وزیر اسرائیل در این هفته به امارات سفر خواهد کرد. این اولین سفر دیپلماتیک نتانیاهو پس از بازگشت به قدرت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مذاکرات بین اسرائیل، آمریکا و عربستان سعودی با هدف کسب توافق عادی‌سازی روابط بین دولت یهودی و پادشاهی مسلمان آغاز شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موساد سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی اخیرا برای جذب شهروندان لبنانی به همکاری با این سازمان از همکاری امارات عربی متحده استفاده می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه بحرین گفت که مشتاقانه منتظر همکاری با بنیامین نتانیاهو است که از معماران توافق عادی سازی روابط به شمار می‌رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه بحرین گفت که مشتاقانه منتظر همکاری با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر مکلف اسرائیل است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اسحاق هرتسوگ رئیس اسرائیل وارد منامه پایتخت بحرین شد که این اولین سفر یک مقام اسرائیل به بحرین است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناصر کنعانی نوشت: آقای بلینکن باید به یاد داشته باشد که او وزیر خارجه کشوری است که پلیس آن تنها در 9 ماه، 730 نفر که بسیاری از آن‌ها سیاه‌پوست بوده‌اند را به ضرب گلوله کشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتانیاهو با انتشار عکسی در توئیتر نوشت: امروز افتخار دیدار با شیخ عبدالله بن زاید، وزیر امور خارجه امارات متحده عربی را داشتم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزیران خارجه کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس، چهارشنبه، در نشستی در ریاض به ریاست «فیصل بن فرحان آل سعود» وزیر امور خارجه عربستان سعودی به اتهام‌پراکنی علیه ایران پرداختند. بنابر گزارش شامگاه چهارشنبه خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، در این نشست افزون بر وزیر خارجه عربستان سعودی، «خلیفه شاهین المرر» وزیر مشاور امارات، «عبداللطیف بن راشد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جوسپ بورل با تاکید بر اهمیت عنصر زمان، خاطر نشان کرد که اکنون زمان تصمیم گیری برای نجات برجام است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عبدالله الخلیفه معاون وزیر امورخارجه بحرین گفت ایران همسایه‌ای مسئول نبوده و ثبات خاورمیانه را به خطر انداخته است.