جمعه 14 اردیبهشت 1403

وزیر خارجه بحرین

وزیر خارجه بحرین

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عبداللطیف الزیانی وزیر امور خارجه بحرین در تماس تلفنی با «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی درباره روابط دوجانبه و مسائل منطقه ای گفت وگو کرد.

خبرگزاری ایسنا

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل گفت: در خصوص طراحان و عاملان ترور شهید فخری‌زاده شواهد مختلفی وجود دارد که صهیونیست‌ها در این موضوع نقش داشتند اما آیا صهیونیست‌ها به تنهایی و بدون همکاری مثلا سرویس آمریکا یا سرویس دیگری قادر بودند این کار را انجام بدهند؟! قطعا قادر به انجام این کار نبودند، جزئیات این برای بخش‌های امنیتی ما مشخص شده اما تا تکمیل این تحقیقات ترجیح این است که ما...

خبرگزاری مهر

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل گفت: عاملان اجرای ترور شهید فخری‌زاده که بخشی از آنها توسط دستگاه‌های امنیتی ما شناسایی و حتی دستگیر شده‌اند از عدالت فرار نخواهند کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در روزهای اخیر سه مقام عربی خواستار آن شده‌اند که در جریان مذاکرات و گفت و گوهای احتمالی بین ایران و غرب قرار بگیرند موضوعی که با واکنش ایران مواجه شد. ظریف بار دیگر دست دوستی به کشورهای همسایه دراز کرده و آمادگی تهران را برای برقراری صلح و ثبات در منطقه مورد تاکید قرار داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر خارجه بحرین در توجیه امضای توافق عادی‌سازی روابط کشورش با رژیم صهیونیستی گفت که امضای این توافق علیه هیچ کشوری نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پرونده هسته‌ای ایران و آشتی قطر با چهار کشور تحریم کننده این کشور (عربستان، بحرین، امارات و مصر) مهمترین موضوعات مطرح شده در روزهای اول و دوم شانزدهمین کنفرانس «گفت و گوی منامه» بود که با حضور شماری از شخصیت‌های سیاسی و وزرای خارجه چند کشور برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان روز شنبه گفت که درباره هرگونه توافق هسته‌ای میان واشنگتن و تهران باید با کشورهای حوزه خلیج فارس نیز مشورت شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عبداللطیف الزیانی وزیر خارجه بحرین روز شنبه در سخنانی گفت که کشورهای حوزه خلیج فارس آماده مذاکره با ایران درباره توافق هسته‌ای هستند.

خبرگزاری ایسنا

وزیر خارجه بحرین گفت که نتیجه ثابت کرده است که برجام نیاز به بازنگری دارد و توصیه می کنیم که در این زمینه با کشورهای منطقه مشورت شود.

خبرگزاری ایسنا

وزیران خارجه آمریکا و بحرین جمهوری اسلامی ایران را به حمایت از تروریسم متهم کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران _ ایرنا _ براساس گزارش رسانه های عرب زبان، پس از آنکه اواخر آبان ماه گذشته وزیر خارجه بحرین به سرزمین های اشغالی سفر کرد هیات رسمی دیگری در کمتر از دو هفته به سرپرستی "زاید بن راشد الزایانی" وزیر صنعت، تجارت و گردشگری رژیم آل خلیفه، امروز (سه شنبه) وارد سرزمین های اشغالی شد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر امور خارجه بحرین گفت که انتظار وارد دولت جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا پیش از طی کردن مسیر بازگشت به توافق هسته ای با بحرین و دیگر کشورهای خلیج فارس مشورت کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه بحرین که کشورش برای پیشبرد اهداف ضد ایرانی طیف سعودی - آمریکایی و صهیونیستی به طور جدی دنبال پیروزی دونالد ترامپ مستاجر کاخ سفید بود، اعلام کرد که «جو بایدن» رییس جمهوری منتخب آمریکا پیش از دستیابی به هرگونه توافق با ایران، با این منامه رایزنی کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست سه جانبه نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیران خارجه آمریکا و بحرین امروز چهارشنبه در تل‌آویو برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گروه های مقاومت فلسطین سفر امروز وزیر خارجه بحرین به فلسطین اشغالی و دیدار با مقام های رژیم صهیونیستی را محکوم و آن را خنجری از پشت به فلسطینیان توصیف کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «عبد اللطیف بن راشد الزیانی» وزیر امور خارجه بحرین به رغم مخالفت گسترده مردم و گروه‌های سیاسی این کشور برای عادی سازی روابط منامه با رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه وارد «تل آویو» پایتخت رژیم صهیونیستی شد.