پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

وزیر خارجه بحرین

وزیر خارجه بحرین

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر خارجه بحرین با مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شهر قدس که بیش از نیم قرن توسط صهیونیست ها اشغال شده، دیدار خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جبهه سازشکار عربی به رهبری مصر، عربستان سعودی و امارات در پی رسوایی سازش با رژیم صهیونیستی و در راستای سیاست های کاخ سفید از هر ابرازی برای فشار بر فلسطینی ها استفاده می‌کند تا حماس را وارد معامله عادی سازی کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تارنمای «آکسیوس» در گزارشی با عنوان «سفارت مخفی اسرائیل در بحرین» فاش کرد که رژیم صهیونیستی از طریق یک شرکت پوششی به مدت 11 سال «دیپلماسی پنهانی» را در بحرین پیش برده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر خارجه بحرین که بخش عمده ای از مردم کشورش با عادی سازی روابط میان منامه و تل آویو مخالف هستند و ضمن برگزاری تظاهرات در بیانیه هایی خواستار انجام همه پرسی در این زمینه شده اند، طی سخنانی که در جمع میهمانانی از تل آویو و واشنگتن ایراد کرد مردم منطقه را به آینده‌ای بهتر وعده داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت امور راهبردی رژیم صهیونیستی با انتشار گزارشی فاش کرد که 90 درصد کاربران شبکه‌های اجتماعی جهان عرب در فضای مجازی با عادی‌سازی روابط اعراب با رژیم صهیونیستی مخالف هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پایگاه خبری «العربی الجدید» همزمان با اقدامات دولتهای عربی در راستای سازش با رژیم صهیونیستی، گزارش داد که کمک‌های مالی کشورهای عربی به فلسطینی‌ها در سال جاری میلادی 85 درصد کاهش یافته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مقامات بحرین شاعری را به دلیل سرودن شعری که در آن از عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی انتقاد کرده بود، باز داشت کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا پس از دیدار با امیر کویت گفت که این کشور عربی بزودی به روند سازش و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خواهد پیوست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌جمهوری آمریکا در حالی با به راه انداختن تبلیغات نمایشی در حوزه سیاست خارجی به شدت به دنبال جلب آرای مردم آمریکا پیش از انتخابات است که اثبات شده هدفش منافع شخصی بوده و به دنبال صلح جهانی نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محتوای توافق سازش و عادی سازی روابط کامل دیپلماتیک بین امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که ادعای ابوظبی و منامه مبنی بر تشکیل کشور مستقل فلسطینی پوچ و توخالی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا گفت که عربستان «در وقت مناسب» روابطش را با رژیم صهیونیستی عادی‌سازی خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - وزیران خارجه امارات و بحرین با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی روز سه شنبه پیمان عادی سازی روابط با این رژیم را با حضور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امضا کردند تا روند خیانت به آرمان مردم فلسطین را تکمیل کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برخلاف پروتکل‌های دیپلماتیک " عبداللطیف الزایانی " وزیر امور خارجه بحرین هنگام ورود به واشنگتن پایتخت آمریکا برای امضای " توافق خیانت" به سردی و به شکل تحقیرآمیزی مورد استقبال مقامات آمریکایی قرار گرفت.