جمعه 14 اردیبهشت 1403

وزیر خارجه بحرین

وزیر خارجه بحرین

خبرگزاری دانا

اکثر کشورهای عربی سریعا هر گونه ارتباط رسمی یا پنهانی با رژیم صهیونیستی را انکار می کنند، اما قادر به سرپوش گذاشتن بر معاملات طولانی مدت خود با تل آویو نیستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا پس از مدتها مانور پرده نمایش خود موسوم به "معامله قرن" را برای اجرا به صحنه برد، نمایشی که کارگردانی اش با صهیونیست ها بود و بهت برخی تماشاگران منطقه ای و واکنش کشورهای مختلف را در پی داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یک مقام ارشد کاخ سفید روز یکشنبه تلاش‌های واشنگتن برای عادی‌سازی روابط میان کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی را تشریح کرد. به نوشته روزنامه «جروزالم پست» این مقام ارشد آمریکایی که به هویت وی اشاره‌ای نشده، در این زمینه گفت: «در حال نزدیک‌تر شدن به عادی سازی روابط هستیم.» این مقام آمریکایی به انجام توافق‌های غیرنظامی اعراب با اسرائیل، پرواز مستقیم بین...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیران خارجه اتحادیه عرب امروز (شنبه) در نشستی اضطراری در قاهره مصر دور هم جمع شدند تا درخصوص اعلام طرح موسوم به معامله قرن از سوی رییس جمهوری آمریکا برای پایان دادن یک طرفه به موضوع فلسطین به بحث و گفت و گو بپردازند؛ در این میان مواضع مختلفی مطرح شد از خوشبینی به طرح واشنگتن تا هشدار نسبت به پیامدهای فاجعه بار معامله قرن.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شبکه 12 رژیم صهیونیستی در گزارشی با اشاره به سفر «بنی گانتز» رئیس ائتلاف آبی و سفید و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به واشنگتن گزارش داد که تلاش‌هایی برای برگزاری دیدارهایی با وزیران خارجه کشورهای عربی با این دو مقام رژیم صهیونیستی در حال انجام است. این شبکه خبری اعلام کرد که انتظار می‌رود وزیر خارجه بحرین دیداری با نخست وزیر اسرائیل...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دیپلمات‌های مطلع از تعویق سفر آتی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به دبی در ماه جاری به دلیل نگرانی‌های امنیتی خبر دادند. به نوشته وبگاه «آلگماینر» یک دیپلمات اسرائیلی در روزهای گذشته گفت که «اسرائیل کاتص» وزیر خارجه اسرائیل که قرار بود پیش از برگزاری نمایشگاه «اکسپو 2020 دبی» در نشست‌هایی در اواسط ماه جاری در امارات شرکت کند، بنا به دستور مقامات امنیتی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین روز یکشنبه (دیروز) در حاشیه همایش دیپلماسی که به همت وزارت خارجه بحرین و با حضور «عادل الجبیر» وزیر مشاور دولت سعودی در امور خارجه برگزار شد، گفت که همگان خواهان عدم تشدید تنش در منطقه هستند. آل خلیفه افزود که موضع جهانیان در قبال ایران روشن است و آن دعوت به صلح، آرام‌سازی، احترام به حسن همجواری و روابط...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ «خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین با اشاره به اینکه همگان خواهان عدم تشدید تنش در منطقه هستند، مدعی شد که موضع جهان در برابر ایران روشن است اما موضع ایران شفاف نیست.

خبرگزاری ایسنا

وزیر خارجه بحرین گفت: همه خواستار پایان تنش در منطقه هستند و موضع همه کشورها در رابطه با ایران دعوت به صلح، آرامش و احترام به اصل حسن همجواری است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسرائیل عادی سازی روابط با کشور‌های حوزه خلیج فارس را در برنامه خود قرار داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «عبداللطیف راشد الزیانی» دبیرکل فعلی شورای همکاری خلیج فارس به عنوان وزیر خارجه جدید بحرین معرفی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل منطقه گفت: رژیم صهیونیستی از تمام قدرت مالی و اطلاعاتی خود برای صدمه زدن به کشور‌های مقاومت استفاده می‌کند.