جمعه 14 اردیبهشت 1403

وزیر خارجه بحرین

وزیر خارجه بحرین

وب‌گاه عصر ایران

عبدالله آل‌خلیفه در ادامه مواضع بی‌اساس خود مدعی شد که بحرین یکی از کشورهایی بوده که هدف مداخله مستمر ایران در امور همسایگان خود قرار گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر خارجه بحرین از حصول توافق هسته‌ای با ایران حمایت کرد.

خبرگزاری دانا

سخنگوی وزارت امور خارجه با مردود خواندن بیانیه مشترک دو مقام عربی در منامه (مصر و بحرین) درباره ایران، توانمندی‌های دفاعی و موشکی ایران را به هیچ وجه تهدیدی برای همسایگان ندانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایرلن امروز (پنجشنبه) نهم تیر ماه به بیانیه مشترک دیدار دو مقام عربی در بحرین (بحرین و مصر) واکنش نشان داد. بحرین و مصر در پی سفر رئیس جمهور مصر در بیانیه‌ای مشترک بر حمایت از تلاش‌های بین‌المللی برای تضمین مسالمت‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران تأکید کردند. در بیانیه مشترک بحرین و مصر که پس از دیدار...

خبرگزاری دانا

وزیر امور خارجه بحرین با تکرار ادعاهای همیشگی منامه علیه ایران، تهران را به مداخله در امور کشورهای عربی متهم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عبداللطیف بن راشد الزیانی، وزیر امور خارجه بحرین، ایران را به مداخله در امور کشورهای عربی متهم کرد.

خبرگزاری دانا

سفیر پیشین آمریکا در بحرین، تغییرات گسترده در کابینه این کشور را تلاشی از سوی پادشاه بحرین می‌داند تا بتواند چنبره ولی‌عهد خود بر قدرت را تثبیت و هر گونه رقیب و دشمن او را از عرصه قدرت حذف کند.

خبرگزاری ایسنا

رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که نخست وزیر این رژیم در سفر به کشورهای عربی خلیج فارس طرحی مبنی بر ایجاد ائتلافی شبیه به ائتلاف ناتو برای مقابله با ایران را مطرح کرده است.

خبرگزاری ایسنا

وزیر امور خارجه بحرین در گفت و گویی ادعاهایی را درباره اهداف برنامه هسته ای ایران و نقش ایران در منطقه مطرح کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با عبدالطیف بن راشد الزیانی وزیر خارجه بحرین در مورد مذاکرات برجامی گفت وگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رابرت مالی روز شنبه نیز در ابوظبی با مقام‌های ارشد امارات در خصوص ایران و سایر امور خاورمیانه گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری دانا

«رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و ««برت مک گورک» هماهنگ کننده شورای امنیت ملی آمریکا امروز در امارات با ولی‌عهد ابوظبی درباره همکاری‌های دوجانبه و تحولات منطقه گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره درباره نشست‌های «رابرت مالی»، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران با معاون وزیر امور خارجه کره جنوبی درباره ازسرگیری مذاکرات برجامی در وین و احیای توافق هسته ای با ایران رایزنی کرد.