جمعه 14 اردیبهشت 1403

وزیر خارجه بحرین

وزیر خارجه بحرین

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی همراه با خانواده خود درست ساعتی پس از هیات بحرینی، برای امضای توافق سازش چهار جانبه میان امارات، بحرین، رژیم صهیونیستی و آمریکا که از سوی فلسطینی ها به عنوان خنجری از پشت تعبیر شده، وارد واشنگتن شد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر امور خارجه بحرین به مواضع مقامات جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با عادی سازی روابط میان بحرین و رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پس از امارات متحده عربی، بحرین به عنوان دومین متحد عربستان سعودی در خلیج‌فارس تصمیم به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی گرفت که به نوشته رسانه فرانسوی «لاپرس» این تصمیم بدون چراغ سبز ریاض عملی نمی‌شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «اسحاق هرتزوگ» وزیر سابق کابینه رژیم صهیونیستی و رئیس «آژانس یهود» تاکید کرد که بحرین و امارات بدون تایید عربستان به سمت توافق عادی‌سازی روابط با اسرائیل نرفته‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عبداللطیف بن راشد الزیانی وزیر خارجه بحرین روز شنبه و پس از اعلام توافق عادی‌سازی روابط میان منامه و تل‌آویو، برای نخستین‌بار با گابی اشکنازی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تلفنی گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت خارجه ترکیه بامداد شنبه به اقدام بحرین در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد. وزارت خارجه ترکیه در بیانیه‌ای تصریح کرد آنکارا به شدت از تصمیم منامه برای برقراری روابط دیپلماتیک با اسرائیل ابراز نگرانی می‌کند. ترکیه گفته این تصمیم با «طرح صلح عربی» و تعهدات به «سازمان همکاری اسلامی» تناقض دارد. بر اساس طرح صلح...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، جمعیت الوفاق بحرین، بزرگترین جمعیت شیعی مخالف دولت بحرین توافق این کشور با رژیم صهیونیستی بر سر عادی‌سازی روابط را محکوم کردو آن را خیانت بزرگ دانست. این جمعیت شامگاه جمعه طی بیانیه‌ای در واکنش به این توافق که از سوی رئیس جمهور آمریکا اعلام شد، گفت: «توافق رژیم بحرین با دشمن صهیونیست، خیانت بزرگ به اسلام و عربیت است». این جمعیت توافق مذکور را...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «علی پالیز» تحلیل‌گر مسائل غرب آسیا با اشاره به اقدامات امارات در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت: امارات با توجه به اختلافاتی که با کشورهای منطقه دارد می‌خواهد از طریق استفاده از اهرم رژیم صهیونیستی مقابل تهران و ریاض بالانس قدرت ایجاد کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا امروز (چهارشنبه) در ادامه سفر دوره‌ای به منطقه، وارد بحرین شد و با «سلمان بن حمد آل خلیفه» ولعیهد این کشور درباره مسائل منطقه گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا سه‌شنبه شب در تلاش برای عادی‌سازی روابط میان اعراب و رژیم صهیونیستی وارد بحرین شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر خارجه بحرین در تماس تلفنی با همتای مصری خود، ضمن حمایت از تلاشهای قاهره درباره رویدادهای لیبی ادعا کرد که مصر نقش مهمی در تحولات این کشور ایفا می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 40 تن از خبرنگاران و کارکنان رسانه های صهیونیستی از جمله باراک راوید خبرنگار شناخته شده در حوزه دیپلماتیک به علت مخالفت با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که بیش از یک دهه قدرت را در دست دارد، برکنار شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه امنیت منطقه با اطاعت از آمریکا تامین نخواهد شد، گفت: تنها راه ایجاد ثبات و امنیت در منطقه تغیییر رفتارهای خصمانه و روی آوردن به همکاری‌های منطقه‌ای است.

خبرگزاری ایسنا

معاون وزیر دفاع عربستان در دیدار با برایان هوک، ادعاهای بی اساسی علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آمریکا و بحرین دوشنبه شب با صدور بیانیه‌ای مشترک خواستار تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از الشرق الاوسط، آمریکا و بحرین در بیانیه‌ای مشترک بار دیگر ایران را به عامل بی ثباتی در منطقه متهم کرده و مدعی شدند که تهران امنیت منامه را تهدید میکند. دو کشور مزبور در بیانیه خود از شورای امنیت سازمان ملل خواستند تا تحریم‌های تسلیحاتی ایران را تمدید کند. محدودیت‌های تسلیحاتی ایران ذیل قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد هجدهم اکتبر...