پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

وزیر خارجه بحرین

وزیر خارجه بحرین

خبرگزاری ایسنا

یک روزنامه صهیونیستی به نقل از منابع مطلع اسرائیلی با اشاره به سفر اخیر وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین و دیدار با مقامات عالی‌رتبه این کشور از جمله پادشاه آن، گزارش داد که بحرین و اسرائیل قصد دارند در زمینه مقابله با پهپادهای ایرانی همکاری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

لاوروف در حاشیه هفتاد و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با هیاتی از وزیران خارجه سه کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس به سرپرستی عبد اللطیف الزیانی وزیر خارجه بحرین دیدار کرد.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی وزارت امور خارجه با محکومیت اتهامات سخیف وارده در بیانیه کمیته خودخوانده 4 جانبه اتحادیه عرب، صدور چنین بیانیه هایی را نشان از نبود درک حداقلی کشورهای حاضر در این کمیته از سیر تحولات منطقه ای و شرایط کلی حاکم بر مناسبات جمهوری اسلامی ایران و مجموعه کشورهای عربی دانست.

خبرگزاری ایسنا

کمیته چهارجانبه عربی به ریاست وزیر خارجه سعودی در خصوص برنامه هسته ای و فعالیت های ایران در منطقه رایزنی کردند.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری ایسنا

وزیر خارجه بحرین مدعی شد که شورای همکاری خلیج فارس پیام هایی به تهران ارسال کرده اما پاسخی دریافت نکرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه بحرین با بیان اینکه این کشور مذاکرات وین را با دقت دنبال می‌کند، گفت که برنامه هسته‌ای ایران باید کنترل شود.

خبرگزاری دانا

وزیر امور خارجه آلمان از احتمال حصول نتیجه در مذاکرات احیای برجام در وین طی هفته های آینده خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در نهاد‌های بین المللی مستقر در وین در توئیتی نوشت که هدف توافق شده در این گفتگوها، احیای برجام به شکل اولیه آن است، نه بیشتر و نه کمتر. اولیانوف با الحاق بخشی از صحبت‌های «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه در توئیتش مبنی بر پیش کشیدن مسائل اضافی مانند مسئله موشکی و مسائل منطقه‌ای در مذاکرات وین؛ به اقدامات...

خبرگزاری دانا

وزیر امور خارج روسیه امروز جمعه در یک کنفرانس خبری با همتای بحرینی خود توضیحاتی را درباره برجام و طرح امنیتی خلیج فارس ارائه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر یکی از موسسات مطالعات راهبردی در ایران، در آستانه روز قدس و در بررسی وضعیت مقاومت فلسطین، تاکید کرد که امروز نیروهای مقاومت در سراسر منطقه دارای ابتکار عمل هستند و فرزندان شهید قاسم سلیمانی به صحنه آمده اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا تاکید کرد: شلیک به سمت دیمونا علامت روشنی است که سوریه آرام آرام در حال تغییر استراتژی در برابر رژیم صهیونیستی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا -«سعدالله زارعی» کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا و رئیس موسسه مطالعات راهبردی اندیشه‌سازان نور، با بیان اینکه فلسطین طی یک توطئه بین‌المللی با همکاری انگلیس، فرانسه و آمریکا به اشغال صهیونیسم درآمد، تاکید کرد که اشغال فلسطین همچنان در اولویت غرب است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، «جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید سه شنبه شب به وقت تهران در سخنانی گفت که «رابرت مالی» نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران «به منظور انجام رایزانی‌های بیشتر درباره ایران عازم خاورمیانه شده است». پساکی افزود: «من فکر می‌کنم رابرت مالی در حال رفتن به منطقه یا اکنون آنجا است تا در دور دیگری از مذاکرات شرکت کند». وی در ادامه با اشاره به...